Perheelliset salarakkaat
Onko täällä muita, jotka ovat yhtäkkiä löytäneet itsensä salasuhteesta ja ajautuneet siihen vahingossa? No minulle kävi niin. Joku voi ihmetellä, miten niin voi vain käydä ja samaa pohdin itsekin. Se vain tapahtui, koska tunteet olivat ennenkokemattoman suuria, eikä niitä voinut vastustaa. Haluaisin tuosta kakkosesta itselleni ykkösen mutta kaikki muut järjestettävät asiat molempien lapsineen, liian pitkine välimatkoineen ja puolisoineen tekee asiasta liian vaikean.
Onko täällä ketään muuta vahingossa salasuhteeseen joutunutta tai ketään, jolla salasuhteesta olisi lopulta syntynyt oikea suhde. Tässä omassa tapauksessa ollaan molemmat salarakkaita, koska molemmilla on puoliso ja alakouluikäiset lapset.
Kommentit (4)
Jos olet päätynyt lopulta yhteen salasuhteen kanssa, miten kaikki on edennyt? Kuinka kauan päätöksenteko kesti ja miten lapsille kävi erossa? Entä toimiko salasuhde oikeana suhteena?
Isäni ja silloisen työpaikkansa naispuolinen työntekijä ihastuivat toisiinsa. Molemmat siis pettivät vuosikausia puolisoitaan, kunnes molemmat tahollaan erosivat. Menivät aikanaan naimisiinkin. Suhde kesti yli 40 vuotta, ennen kuin isäni kuoli.
Toisen kirjoittamana ja noin lapsen näkökulmasta tämä suhde tuntuu toki pahalta. Silti jollain tavoin mukava tietää, että salasuhteestakin voi tulla oikea toimiva suhde.
Toki olen ollut hyvin pitkän parisuhteeni aikana ihastunut muulloinkin mutta normaalin moraalin omaavana ihmisenä olen vain unohtanut ihastukset tekemättä mitään ja jatkanut elämääni. Nyt vain tapahtui kuin itsestään jotain ihan muuta. Tuntuu kuin olisin viimein löytänyt vahingossa elämäni rakkauden.