Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat, ostakaa lapsillenne oikean kokoiset sukset ja sauvat

Niih
26.02.2023 |

Mikään ei varmemmin tapa sitä orastavaa hiihtoinnostusta, kuin että joutuu hiihtämään jotka ovat aivan liian lyhyet. Ja ensimmäisten suksien ei tarvi olla niitä remmisuksia, ne ei tahdo pysyä sitten millään jalassa.
Ja lapset tosiaan kasvaa. Samat sauvat ja sukset ei voi mennä montaa vuotta perätysten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, kun pitää maksaa sähkölaskuja.

Vierailija
2/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuosta olennainen sana välistä eli liian lyhyet SAUVAT pilaa aika usein lapsen hiihtoinnostuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta suksia lapsille ollenkaan. Ei yksinkertaisesti ole varaa, ja koulussa käydään hiihtämässä keskimäärin kerran talven aikana. Lainaavat koulusta kamppeet.

Vierailija
4/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsi ei pidä kylmästä talvihelv*tistä. Tulee korvatulehdus tai yskä, nuha. 

Vierailija
5/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia, mutta sen verran minäkin tajuan, että lapsen suksisetin pitäminen oikean kokoisena vaatii uusimista vuosittain. Olen itse keskituloinen, mutta en usko, että pystyisin investoimaan joka vuosi tuollaiseen. Tai edes rikkumaan nettikirppiksellä kyttäämässä käytettyjä välineitä. Vähän armoa myös niille vanhemmille, jookosta!

Vierailija
6/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut ostamaan uudet monot ja välineet, saat niistä taatusti omasi pois esim. Torissa, kun ne jäävät pieneksi.

Vierailija
7/7 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia, mutta sen verran minäkin tajuan, että lapsen suksisetin pitäminen oikean kokoisena vaatii uusimista vuosittain. Olen itse keskituloinen, mutta en usko, että pystyisin investoimaan joka vuosi tuollaiseen. Tai edes rikkumaan nettikirppiksellä kyttäämässä käytettyjä välineitä. Vähän armoa myös niille vanhemmille, jookosta!

Kierrätystä, kierrätystä. Pistetään hyväkuntoisena myyntiin. Ei taatusti jää käsiin.