Vanhemmat, ostakaa lapsillenne oikean kokoiset sukset ja sauvat
Mikään ei varmemmin tapa sitä orastavaa hiihtoinnostusta, kuin että joutuu hiihtämään jotka ovat aivan liian lyhyet. Ja ensimmäisten suksien ei tarvi olla niitä remmisuksia, ne ei tahdo pysyä sitten millään jalassa.
Ja lapset tosiaan kasvaa. Samat sauvat ja sukset ei voi mennä montaa vuotta perätysten.
Kommentit (7)
Jäi tuosta olennainen sana välistä eli liian lyhyet SAUVAT pilaa aika usein lapsen hiihtoinnostuksen
En osta suksia lapsille ollenkaan. Ei yksinkertaisesti ole varaa, ja koulussa käydään hiihtämässä keskimäärin kerran talven aikana. Lainaavat koulusta kamppeet.
Entä jos lapsi ei pidä kylmästä talvihelv*tistä. Tulee korvatulehdus tai yskä, nuha.
Mulla ei ole lapsia, mutta sen verran minäkin tajuan, että lapsen suksisetin pitäminen oikean kokoisena vaatii uusimista vuosittain. Olen itse keskituloinen, mutta en usko, että pystyisin investoimaan joka vuosi tuollaiseen. Tai edes rikkumaan nettikirppiksellä kyttäämässä käytettyjä välineitä. Vähän armoa myös niille vanhemmille, jookosta!
Jos joudut ostamaan uudet monot ja välineet, saat niistä taatusti omasi pois esim. Torissa, kun ne jäävät pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lapsia, mutta sen verran minäkin tajuan, että lapsen suksisetin pitäminen oikean kokoisena vaatii uusimista vuosittain. Olen itse keskituloinen, mutta en usko, että pystyisin investoimaan joka vuosi tuollaiseen. Tai edes rikkumaan nettikirppiksellä kyttäämässä käytettyjä välineitä. Vähän armoa myös niille vanhemmille, jookosta!
Kierrätystä, kierrätystä. Pistetään hyväkuntoisena myyntiin. Ei taatusti jää käsiin.
Ei pysty, kun pitää maksaa sähkölaskuja.