Robin Packalen oli paras euroviisu edustaja ja kerron miksi!
Parhaat koreographiat ja esiintyminen Robinilla huippuluokkaa. Musiikki oli miellyttävää ja voin kuvitella, että aidosti musikaaliset ihmiset arvostaa ja ostaa levyn. Robin myöskin miellyttävä persoona ja ilo silmälle, semmoinen reipas partiopoika. Robinkin oli selvästi hämmentynyt vähäiseen suosioonsa ja niin olin minäkin.
Kaikki oli ihan mullinmallin ja päinvastoin eilisessä showssa. Benjamin ja käärijä huonoimmat ja ilman ennakkotietoa olin todella yllättynyt siitä minkälainen sekavuus tämä käärijä oli kun sen kuulin.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkä luonteinen Robin on, mutta hänen energiansa on hyväntahtoinen ja positiivinen. Voin itsekin paremmin häntä katsoessaan. Tämän ajan energia on taas "räpati-räpäti" - agressiivinen.
Robin vaikuttaa ihan mukavalta, mutta jotenkin esiintymisestä puuttuu sellainen energia ja intohimo.
Jos näin oli, niin se johtuu kyllä varmaan negatiivisista manipuloivista hyökkäyksistä, joita Robinin kohdistettiin jo ENNEN videon julkaisua. Oltiin tietävinään jo silloin.
Robin sai kokea aikamoista mainehaitta-höykytystä. Ei esim. Lxanran tai Benjaminin kommenttikenttiin ilmaantunut samanlaisia negatiivisia kommentteja, vaikkei heidänkään biiseistään tykätty tarpeeksi.
Viime vuonna viisuihin tungettiin aiemmin menestynyt, vähän unohduksiin jäänyt artisti esittämään umpiväsynyttä biisiä. Miten meni teidän mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään Robinin biisiä tältä aikuiselta uraltaan. Muistan sen Frontside collien kun se oli lapsi, mutta en tiedä mitään tästä nykyisestä musastaan.
Osaatko käyttää Spotifyä? Käy sieltä kuuntelemassa. Robikilla on monta hyvää englanninkielistä musiikkia. En itse kyllä tykkää popista, mutta hyviä ne on.
Monta musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna viisuihin tungettiin aiemmin menestynyt, vähän unohduksiin jäänyt artisti esittämään umpiväsynyttä biisiä. Miten meni teidän mielestä?
Finaaliin han tuo pääsi eli hyvinhän se meni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään Robinin biisiä tältä aikuiselta uraltaan. Muistan sen Frontside collien kun se oli lapsi, mutta en tiedä mitään tästä nykyisestä musastaan.
Osaatko käyttää Spotifyä? Käy sieltä kuuntelemassa. Robikilla on monta hyvää englanninkielistä musiikkia. En itse kyllä tykkää popista, mutta hyviä ne on.
Monta musiikkia?
Monta hyvää laulua, biisiä. Oletko nyt onnellinen? Minä kirjoitin tuon. Äidinkieleni ei ole suomi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37527 kirjoitti:
Robinilla on kyllä karismaa ja hän on huomattavasti paremman näköinen kun normisuomalainen. Biisejä ei kyllä oikein osaa tehdä mutta edelleen on ainesta vaikka mihin. Robin ei jännitä lavalla. Eikä tarvitse hävetä. Musiikkimakuja pn monia. Eiköhän tällainen iske esim Ruotsissa.
Miten niin ei osaa? Kaikki Robinin biisit on hyviä. Jos olisi tullut enkkubiisejään laulamaan pystymetsästä, olisi nyt Suomessa niin suuri suosio niilläkin, ettei tosikaan. Nyt on tuttu jo niin pitkältä ajalta ja odotukset sekavia. Osa pitää edelleen varhaismurkkujen idolina ja pelkää, että murkkulauma talloo alleen ja itse leimautuu 30-60 v. namitädiksikin vielä, kun komeaa nuorta miestä fanittaa. Oli ihan pieni poika vielä just vähän aikaa sitten.
Uskon, että uusi huippu aikakausi koittaa Robinille pian.
Ehkä kannattaa sitten laulaa muista kun tytöistä? Harva yli 25- vuotias identifioi itseään, girls like you, kohderyhmään? Joten kun laulaa olevansa tyttöjen parissa näen hänet itsensä vielä poikana, enkä aikuisena miehenä, joka laulaa aikuisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkä luonteinen Robin on, mutta hänen energiansa on hyväntahtoinen ja positiivinen. Voin itsekin paremmin häntä katsoessaan. Tämän ajan energia on taas "räpati-räpäti" - agressiivinen.
Robin vaikuttaa ihan mukavalta, mutta jotenkin esiintymisestä puuttuu sellainen energia ja intohimo.
Jos näin oli, niin se johtuu kyllä varmaan negatiivisista manipuloivista hyökkäyksistä, joita Robinin kohdistettiin jo ENNEN videon julkaisua. Oltiin tietävinään jo silloin.
Robin sai kokea aikamoista mainehaitta-höykytystä. Ei esim. Lxanran tai Benjaminin kommenttikenttiin ilmaantunut samanlaisia negatiivisia kommentteja, vaikkei heidänkään biiseistään tykätty tarpeeksi.
Robinin biisii on sillä tavalla hyvä kuin mitä ammattilaistekijöiltä tulee odottaa. Mutta se ei ole mitenkään erityinen.
Tuo on ihan minimi mitä hän esitti. Ammattilaisten tekemä koreografia. Ammattituottajat. Monta vuotta työkseen musiikkia tehnyt artisti ja levy-yhtiö, joka tietää markkinat. Soittajat, jotka osaavat soittaa ja stylisti, joka tietää mikä on nyt muotia.
Ihan kun ruotsinlaivan buffet. Kaikki ammattilaisten miettimää ja toteututtamaa, mutta ei, mikään voittaja ravintola ja kokkikilpailuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai se hissimusiikkikappale, joka oli huono kopio Benjamin Ingrosson muutaman vuoden takaisesta Ruotsin viisukappaleesta?
Osasit kääriä taitavasti yhteen koko biisin kokonaisuuden vain yhteen lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frontside collie 😂😂😂
Meillä on samanrotuinen!
Käyttäjä37527 kirjoitti:
Robinilla on kyllä karismaa ja hän on huomattavasti paremman näköinen kun normisuomalainen. Biisejä ei kyllä oikein osaa tehdä mutta edelleen on ainesta vaikka mihin. Robin ei jännitä lavalla. Eikä tarvitse hävetä. Musiikkimakuja pn monia. Eiköhän tällainen iske esim Ruotsissa.
Hyviä on kaikki biisinsä. Kuuntelin Spotifyssa. Mutta liian poppia minulle.
Ehkä Robinin pitäisi kokeilla tehdä ihan itse joku biisi. Musikaalisuutta löytyy. Miksei soittaisi samalla pianoa, kun on siihenkin lahjoja?
Sillähän on ääni ku pikku tytöllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37527 kirjoitti:
Miten niin ei osaa? Kaikki Robinin biisit on hyviä. Jos olisi tullut enkkubiisejään laulamaan pystymetsästä, olisi nyt Suomessa niin suuri suosio niilläkin, ettei tosikaan. Nyt on tuttu jo niin pitkältä ajalta ja odotukset sekavia. Osa pitää edelleen varhaismurkkujen idolina ja pelkää, että murkkulauma talloo alleen ja itse leimautuu 30-60 v. namitädiksikin vielä, kun komeaa nuorta miestä fanittaa. Oli ihan pieni poika vielä just vähän aikaa sitten.
Uskon, että uusi huippu aikakausi koittaa Robinille pian.
Ehkä kannattaa sitten laulaa muista kun tytöistä? Harva yli 25- vuotias identifioi itseään, girls like you, kohderyhmään? Joten kun laulaa olevansa tyttöjen parissa näen hänet itsensä vielä poikana, enkä aikuisena miehenä, joka laulaa aikuisille naisille.
Robin on alle 25 v.
Hard rock hallelujah kirjoitti:
Sillähän on ääni ku pikku tytöllä...
Robinilla on kyky laulaa myös korkealta.
Robin on hyvä laulaja, ja biisi oli ihan hyvä, ei nyt mikään tosi erikoinen vaan perus poppibiisi.
Käärijä jotain aivan järkyttävää, tulee ihan ahdistus siitä showsta ja koko biisistä. Lisäksi mun mielestä lattaritanssien ja biisien mainetta yritetään pilata lisäämällä ne tollaseen kamalaan biisiin..
No Käärijän aika oli nyt. Monta vuottahan tuo on yrittänyt päästä pinnalle ja on Robinia jonkun vuoden vanhempi. Robinilla on siis aikaa. Koittaa vielä hänenkin aikansa, olen varma siitä.
Tosin onhan hänellä kaiken aikaa tietyssä määrin ollut hyvä tilanne, ja enemmän on pinnalla ollut kuin Käärijä koskaan aiemmin. Kaikki hyvin valtakunnassa ja seuraamme kiinnostuksella ja innolla molempien tekemisiä.
Kuulin eilen hyvän kuuloisen biisin, josta en olisi ikinä arvannut Robinin biisiksi. Mitä näitä nimiä nyt on, keiden laulama se olis voinut olla. Biisin nimi oli Never let you down, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Sai sodan runtelemasta Ukrainasta 12 pistettä. Ehkä he siellä näkivät valoa, keveyttä ja toivoa Robinin biisissä? Hyvän tuulen biisihän tuo onkin.
Sodan keskellä olevat näkevät myös metsän puilta. Ja toisin päin.
Käärijän biisi on hermostuttava! Huh huh
Robin pärjäisi paremmin. Ulkonäkö ratkaisee.