Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe halusi tänään laavulle, mutta nyt kaikki on pahalla päällä

Vierailija
26.02.2023 |

Syy? Koska minä, äiti, sanoin että hoitakaa te tämä homma.

Jännä juttu, miten se laavulle meno ei olekaan enää kivaa.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pakettia makkaraa ja limut matkalta kaupasta.

Jostain syystä feminiini versio retkestä vaatii evääksi miniminä: leipiä, pullia, keksejä, suklaata banaaneihin, banaaneita, vaahtokarkkeja, termarikahvia, mehua, vettä, kahvikupit, mehumukit, sinappia, ketsuppia jne.jne.

En ole oikeim koskaan ymmärtänyt tätä "koko keittiö metsään"-retkeilyä.

En tiedä, mutta meillä kyllä mies, joka harrastaa retkeilyä ilman lapsiakin kokkaisi vaikka koko aterian aamupalasta iltapalaan retkellä. Lapset tykkää, kun on muutakin kuin makkaraa ja limua. Minä harvoin lähden noille reissuille mukaan, koska olen ajatellut sen olevan isän ja poikien + koiran yhteistä aikaa. Joskus, kun oli vaippaikäisiä, niin olin mukana ja retket olivat helpompia. Eikä muuten mies ole KOSKAAN kiukkuinen ja tuskainen, koska rakastaa lähteä näille reissuille ja nämä laavut eivät ole mitään yleisiä sunnuntain ruuhkalaavuja.

Vierailija
82/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on retkikassi ja siihen lisäksi makkarat, kahvi, vesi, maito ja pulla. Noilla me pärjätään. Kuivia sytykkeitä eteisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoitamista se vaatii? Vähän evästä reppuun ja kaikille tarpeeksi vaatetta päälle. 

HALOO! Kukaan muu "EI OSAA" paitsi ÄITI!

....minä juon nyt kahvia, terveisin äiti! Tehkää eväät. Tulos on aloitus!

Sun pitää aluksi opastaa, voithan neuvoa miten ne eväät tehdään ja kehua samalla.

Vierailija
84/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsidesistä voi äiti hörpätä jos alkaa liikaa pipo kiristää.

Kai mukana on se astiasto käsinmaalattuine talvioineen?

Raikkaat voileivät metsään.

Vierailija
85/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on retkikassi ja siihen lisäksi makkarat, kahvi, vesi, maito ja pulla. Noilla me pärjätään. Kuivia sytykkeitä eteisessä.

No joo unohtu sinappi ja käsipaperi. Täytyykin laittaa paprua retkikassiin ja pieni täysinäinen sinappi.

Vierailija
86/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan myös näitä extempore retkiä.

Kuka hoitaa eväät? Kuka ottaa huomioon lapsien allergiat/mieltymykset/inhokit? Kuka pitää huolta, että diabetikon insuliinit ja Siripirit on pakattuna? Kuka katsoo, että astmapiippu on mukana ja annoksia jäljellä? Kenen hommaksi jää hoitaa tulitikut, kirves, pyllynaluset ja kaikki tykötarpeet?

Kuka hoitaa roskat pois, vahtii lapset ja vielä kotiin palattua alkaa tekemään muita kotitöitä?

No se äiti tietysti. Ja kaiken tämän pitäisi tapahtua ilman kiitosta, ilman valittamista ja "uhriutumista" mutta kukaan ei koskaan ajattele mitä se äiti haluaa/jaksaa. Sitten pahoitetaan mieli kun ei se äiti teekkään kaikkea hymyssä suin.

Hitto vie.

Tietyt asiat pitää olla kassissa valmiina ja kirvestä ei tarvita. Klapeja on laavulla ja muutamat sytykkeet mukaan.

Retkipuukko hyvä yleisväline. Käy ruokapaketeille ja vuolemiseen ja vaikka mihin.

Vierailija
87/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laavulla on kivaa. Muuten ei syödä makkaraa mutta laavulla se maistuu.

Nokipannukahvia on pakko saada.

Vierailija
88/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoitamista se vaatii? Vähän evästä reppuun ja kaikille tarpeeksi vaatetta päälle. 

HALOO! Kukaan muu "EI OSAA" paitsi ÄITI!

....minä juon nyt kahvia, terveisin äiti! Tehkää eväät. Tulos on aloitus!

Sun pitää aluksi opastaa, voithan neuvoa miten ne eväät tehdään ja kehua samalla.

Jaa aikuista miestä? Hyvä poika, juuri noin.

Vierailija
89/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laittavat omat tavaransa, ja sitten menoksi. Sen päivän kun näkisi, että joku laittaisi tavarat valmiiksi äidille.

Det var nog huvudet på spiken!

Vierailija
90/90 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän perhe kuulostaa aika paskalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä