Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näenkö minä näkyjä, onko muilla samaa?

24.02.2023 |

Välillä kun minä kävelen ulkona, huomaan maassa tai seinäää vasten tumman hahmon. Lähden aina juoksemaan sitä karkuun, mutta usein hahmo seuraa perässä. Saan ihan hirveän en sano minkä halvauksen kun tämä hahmo ilmestyy. Hahmo on tumma, ja matkii aina liikkeitäni. Välillä hahmo katoaa ja ilmestyy taas. Kertokaa olenko hullu vai miten on koska muut ihmiset eivät tunnu huomaavan tätä

Viimeksi tänää tämä tapahtui kun olin matkalla ruokakauppaan. Olen muuten täysin normaali mutta tämä saa minut epäilemään kaikenmaailman tauteja itseläni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
2/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö niin että välill se on ihan jåttikokoinen ja pitkä ja välillä taas lyhyt tynkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hullu, olet riivattu.

Vierailija
4/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Shadow man.

Vierailija
5/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikö niin että välill se on ihan jåttikokoinen ja pitkä ja välillä taas lyhyt tynkä?

Ja kulkee maata pitkin ihan littanana.

Vierailija
6/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oma varjosi, tyhmä!

Vierailija
7/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Shadow man.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Varjoihmiset

Varjoihmiset ovat harhanäkyjä, jotka ovat joillekin uskomusolentoja. Jotkut näkevät toisinaan näkökenttänsä laidoilla, sivusilmällä, ihmisen kaltaisia yleensä tummia tai mustia hahmoja, jotka kuitenkin katoavat, kun niihin kohdistaa katseensa. Toiset ovat paljon herkempiä näkemään varjoihmisiä kuin toiset.

8/8 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tämän mainita. siis niin välillä hahmo kutistuu niinkuin pikkutontuksi ja sitten taas hirmuttavan pitkäksi. Tämä pitkä versio pelottaa minua niin paljon että alan huutaa ja vastaantulijat kattovat vinoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme