Mitä teille on tapahtunut niin kuin elokuvissa?
Suren tässä rakkaussuruja ja toivoin juuri, että jos edes joskus elämä menisi kuin elokuvissa.
Itsellä ei tule rakkaudessa tällaista mieleen, mutta kerran nuorena tuli olo niin kuin kaikki olisi tapahtunut elokuvassa. Laman ja köyhyyden keskellä isäni yllätti minut ja oli ostanut minulle uuden auton (siis käytetyn,mutta minulle uuden). Silloin tunsin oloni niin kuin olisin ollut elokuvassa.
Kommentit (27)
Olen tavannut miljonäärin kadulla. Kun olin eksynyt ja kysyin tietä.
Olin juuri eronnut, ero oli ollut riitaisa ja ruma. Olin aivan hajalla. Tapasin miehen joka oli samassa tilanteessa. Sovittiin, että ollaan kesä toistemme laastareita, minulla alkaisi syksyn tullen työt toisella puolella maata.
Syksyllä mies ei halunnutkaan erota vaan kosi perinteisesti polvillaan ja lupasi muuttaa mukana jos vaan huolin hänet. Menimme parin vuoden päästä naimisiin ja ollaan oltu pitkään onnellisesti yhdessä.
Rakastuin puolisooni 19 vuotta sitten kuin elokuvissa. Se huuma oli älytöntä. Tunne on kantanut. Olen aina ollut järki-ihminen enkä uskonut mihinkään toiseen puoliskoon ennen miestäni.
On sitä sattunut ja tapahtunut! Voi voi, sehän oli entinen elämä kuin jostain rellestysleffasta.
Koko elämäni on kuin leffaa. Komediaa.
Oltiin isolla kaveriporukalla vuokramökillä. Siinä jengi touhui omiaan, itse olin järkyttävällä fitness-dietillä. Luin kirjaa mökillä kun iski hillitön nälkä, ja kävin keittiössä kurkkimassa josko edes porkkanan tynkää voisi pahimpaan nälkään rouskutella. Huomasin pellillä kaksi voileipää, joita osa miesväestä oli aiemmin kokkaillut. Hieman reunasta palaneita, päällä kinkkua ja juustoa.
No maistoin puolikkaan. Oli niin järkyttävän hyvää että ahmin toisenkin puolikkaan naamaani siinä kaloreita paniikissa laskellessani. Myöhemmin kerroin porukalle syöneeni heiltä yhden lämpimän voileivän, ja miehet tuijotti mua suu auki osin paniikissa. Olivat nimittäin tehneet omia "kukkaleipiä", ja kovaa kamaa olikin! Jätkät veti puolikkaan leivän per äijä, mä 57 kg painavana vedin kokonaisen kukkaleivän naamaani. Ja siis en käytä kamaa.
Voitte vaan kuvitella mitkä paukut ja tilat siitä iski tunnin päästä! En ole koskaan aiemmin ollut, enkä toivottavasti koskaan enää ole niin pihalla ja kamoissani kuin silloin. Eli kuten elokuvissa se "mummo syö vahingossa kukkakakkuja ja vetää överit".
Vierailija kirjoitti:
Koko elämäni on kuin leffaa. Komediaa.
Minun elämä on kuin tragikomedia. Löisin vaikka vetoa että heittämällä palstan oudoin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit..
Useinkin sattuu ja tapahtuu kuin Uuno Turhapuro -elokuvissa konsanaan. 😝
Olin lentämässä kotiin jouluksi. Olin aiemmin tapaillut erästä miestä, mutta tiemme erosivat muutamaa viikkoa aiemmin. Mies oli kuitenkin periksiantamaton ja oli lentokentällä vastassa sellaisten romanttisista komedioista tuttujen kylttien kanssa, joissa kertoi tunteistaan minua kohtaan. Sattumoisin en kuitenkaan ollut kyseisellä lennolla ja mies lähetti sitten kylteistä kuvat tekstiviestillä. En lämmennyt. Oli liian kornia.
Elämäni on kuin jostain Kaurismäen leffasta, ankeaa ja tasapaksua. Joka päivä lähes samanlainen.
Ai niin, viime syksynä joku oli käynyt kakkaamassa työhuoneeni oven eteen. Mutta mikä erikoisinta, kakka ei ollut tuoretta, vaan ihan kovaa. Korjaamaan tullut huoltoyhtiön nainen totesi. Kakka oli muutaman päivän vanhaa. Vaikka oli yöllä ilmaantunut oveni eteen.
Tulin hääyöstä raskaaksi uunituoreelle aviopuolisolleni. Oltiin siihen asti pidättäydytty seksistä.
Raskauspahoinvointi alkoi pari viikkoa hääyön jälkeen, kuin elokuvissa konsanaan. En vielä silloin tiennyt raskaana olevani, kun pää pöntössä huutoyrjösin ja tuore siippa ihmetteli oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on kuin jostain Kaurismäen leffasta, ankeaa ja tasapaksua. Joka päivä lähes samanlainen.
Ai niin, viime syksynä joku oli käynyt kakkaamassa työhuoneeni oven eteen. Mutta mikä erikoisinta, kakka ei ollut tuoretta, vaan ihan kovaa. Korjaamaan tullut huoltoyhtiön nainen totesi. Kakka oli muutaman päivän vanhaa. Vaikka oli yöllä ilmaantunut oveni eteen.
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit..
:) Ja sitten tämä miljonääri kutsui minut kutsuille, joiden jälkeen tapasin miljardöörin. Ihastuin hiukan. Mies kyseli 3 kk myöhemmin minusta ja olisi halunnut yhteystietoni.
Ajattelin treenata kostokropan ja lähteä virlä etsimään tuota miestä Teksasiin. Sen verran mukavan oloinen mies oli. Meillä oli hyvä energia.
Varmaankin se, että erottuani miehestäni en lakannut rakastamasta häntä vaikka liitto oli kamala, rakensimme elämäämme tahoillamme muutaman vuoden kunnes palasimme yksiin, hän rukoili minua takaisin. En olisi itsekään uskonut että näin käy.
Nyt mietin et mennäänkö uudelleen naimisiin niinkuin Elizabeth Taylor Richard Burtonin kanssa 😁
Ja epäilijöille: olemme onnellisempia kuin koskaan
Myin konserttilipun vieressäni netissä tuntemattomalle, koska kaverini ei päässyt tulemaan. Ollaan naimisissa viidettätoista vuotta.
Tapasin mieheni kävellessäni kadulla. Katsoimme kumpikin toisiamme ja se oli siinä. Siitä lähtien on oltu onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mieheni kävellessäni kadulla. Katsoimme kumpikin toisiamme ja se oli siinä. Siitä lähtien on oltu onnellisesti yhdessä.
Ihan uskomatonta!
Odotin kerran syksyllä naista treffeille puistossa.
n. 30-4min odotin kunnes lähdin lampsimaan kotia hiukan allapäin.
Puistosta poistuessa alkoi satamaan reippaasti. Kotia matkaa n. 20min kävellen, ei ollut kauhean ylevä mieli kotiin päästyä.
Eipä hän edes ilmoittanut miksi ei tullut.