Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R kioskin naurettavat hinnat!

Vierailija
23.02.2023 |

Kuka niissä oikeasti edes käy?!

Kommentit (259)

Vierailija
181/259 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-kioski. Nopeaa ja tympeää on asiointi.

HIdasta ja tympeää on asiointi. Siitä hotdogista muutama sana: eräänä päivänä viiden aikoihin iltapäivällä ajattelin hakea ärrältä hodarin nopeaan nälkään, kun ei ollut aikaa pidempään ruokataukoon. Oli onnea, koska viimeistä makkaraa vietiin. Koko prosessi (sämpylän lämmitys ja hodarin kokoaminen) tapahtui hitaaaaaaaaaasti ja vastahakoiselka palveluasenteella. Sitten ne mausteet. Kyselin mausteiden perään.

-"Ne on siinä sun selän takana"

-"Tässä on majoneesi, mites oliskos kurkkusalaattia, ketsuppia ja sipulirouhetta?

-"venaa mä katon...joo, ei oo. Kurkkusalaattia pitäs tulla huomenna."

-"...tuota noin, tää majoneesipurkki näyttäs olevan tyhjä "

-"mä tuon siihen uuden...eiku ei tääl ookkaan, no mut sitäkin tulee huomenna."

Tuossa ajassa, joka siihen sähläämiseen kului, olisin saanut kaupassa nurkinaa murto-osassa ajasta, jos kauppa olisi ollut lähistöllä. Kannattaisi varmaan ennakkoon pitää huolta, että tarjolla ja mainostettuja olevia tuotteita olisi saatavilla ja myynnissä seuraavaan tukkutoimituksern asti. Tietysti sikäli, että koko homma ylipäätään kiinnostaa. Ehkä olisi pitänyt jättää hodarikin tiskiin ja todeta, "et, no okei mä haen ja maksan tän huomenna, samalla otan sit ne mausteet sinne väliin"

Vierailija
182/259 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ärrät ole enää samoja kuin oli 80 tai 90-luvulla. Vaan ei sitä ole lähikaupatkaan, ei alkot tai vaikka huoltoasemat. Ihmisten tavat ja ostotottumukset muuttuu ja kaupat siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/259 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain paikoissa on aivan ihana palvelu mutta sepä onkin kyllä henkilöstä kiinni. Esimerkiksi Karjaalla on aina tosi mukava käydä ärrällä.

Vierailija
184/259 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lataamassa siellä prepaidin ja onnikkakortin. Muuta asiaa sinne ei ole. Kaveri nauroi että ne voi tehdä netissä nykyään. Vastasin siihen että miksen voi tehdä niitä myös samalla kun kävelen ärrän ohi. 

Vierailija
185/259 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni siis hohto siitäkin kun aikuinen ihminen ei voi lottoa laittaa vetämään ilman rekisteröitymistä.

Minä en hohdon takia pelaa vaan olen ajatellut että olisi kiva voittaa jotain. Vaikka tiedän kyllä että ei ole todennäköistä. Helposti se kortin ojentaminen kioskilla käy eikä mitään ylimääräistä säätöä ole, turha pelätä.

Vierailija
186/259 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitien kioski Itä-Helsingissä on ollut jo jonkin aikaa kiinni. Eipä taida auttaa bisnestä enää edes metroasemasijainti.

Vierailija
187/259 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää ostako mitään R- kioskilta! r- kioskin henkilöstöpalvelut eivät vastaa työntekijöiden viesteihin, esimiehet ei vastaa( vaikka ne on ainoat, jotka buukkaa vuoroja, kauppiaat ei vastaa!!). Ja olen ollut R- kioskilla töissä lähes 20v! Vanhoille työntekijöille ei ole vuoroja, mutta uusia vain haetaan.............r- kioski on niin paskaaaaa!!  

Vierailija
188/259 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne teidän pakettinne säilytetään vessassa pöntön vieressä! Hahhaahhaa. Tiedän tämän, kun olen töissä ärrällä. Enpä kerro mikä ärrä kyseessä. Itseasiassa usemmassa R- kioskissa käytössä, kun on niin tyhmät työntekijät ja esimiehet. Minä en ole laittanut ikinä vessaan. Silmät meinas tippua päästä kun näin yhdessä kioskissa tämän touhun. Eikai se niin väliä, että paska roiskuu pakettien päälle 😊 ? 

Vierailija
189/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilitien kioski Itä-Helsingissä on ollut jo jonkin aikaa kiinni. Eipä taida auttaa bisnestä enää edes metroasemasijainti.

On muuten auki taas, huomasin ohi kulkiessa.

Vierailija
190/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä ainostaan lataamassa E-passilla työmatkaedun bussikortille, koska se on lähin paikka missä tämä on mahdollista. Myyjä on aina yhtä nyrpeän näköinen, kun en osta mitään muuta ja saavat tuosta palvelusta ainoastaan 0,4 euron palkkion.

Vierailija
191/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R-kioski. Nopeaa ja tympeää on asiointi.

HIdasta ja tympeää on asiointi. Siitä hotdogista muutama sana: eräänä päivänä viiden aikoihin iltapäivällä ajattelin hakea ärrältä hodarin nopeaan nälkään, kun ei ollut aikaa pidempään ruokataukoon. Oli onnea, koska viimeistä makkaraa vietiin. Koko prosessi (sämpylän lämmitys ja hodarin kokoaminen) tapahtui hitaaaaaaaaaasti ja vastahakoiselka palveluasenteella. Sitten ne mausteet. Kyselin mausteiden perään.

-"Ne on siinä sun selän takana"

-"Tässä on majoneesi, mites oliskos kurkkusalaattia, ketsuppia ja sipulirouhetta?

-"venaa mä katon...joo, ei oo. Kurkkusalaattia pitäs tulla huomenna."

-"...tuota noin, tää majoneesipurkki näyttäs olevan tyhjä "

-"mä tuon siihen uuden...eiku ei tääl ookkaan, no mut sitäkin tulee huomenna."

Tuossa ajassa, joka siihen sähläämiseen

Voi elämä sentään. Pitäiskö sun antaa palautetta suoraan R-kioskille eikä itkeä vauvalla?

Vierailija
192/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä K-market R-kioskin vieressä.Tyhmää ostaa mitään R-kioskista.

Vierailija
193/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä ainostaan lataamassa E-passilla työmatkaedun bussikortille, koska se on lähin paikka missä tämä on mahdollista.

Minulla sama juttu. Tosin tällä kioskilla myyjä on ihan ystävällinen.

Vierailija
194/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee sitten lopullinen erottautumisetu ja kilpailutekijä: ärrä lanseeraa oman olutmerkkinsä!!! R-Lager tulee kohta myyntiin. Tätä ei siitä viereisestä alepasta niin vaan saakaan.

Vierailija
195/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ärrä lanseeraa oman olutmerkkinsä!!!

Keskiolut R-kioskeihin. Tällehän oli kampanja 80-luvulla ja sinne ne keppanat tuli vuonna ysiviis.

Vierailija
196/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL- alueella bussilipun pystyy lataamaan myös Prisman ja Citymarketin infossa. Eikö muualla ole näin? R-kioskilla lataus maksaakin ilmeisesti enemmän. Prismassa latauksen hinta on 1 euron. Myös lottoa ja muita Veikkauksen pelejä pystyy ihan Prismassa ja Citymarketissa pelaamaan.

Vierailija
197/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on R-kioski ja siitä reilun puolentoista kilometrin säteellä kolme kauppaa. Miksi käydä kioskissa kun kaupassa on paljon halvempaa?

Lähinnä kioskiin mennään kauppakeskuksissa silloin kun se muka lähellä oleva kauppa on itse asiassa portaiden päässä ja muutenkin niin hehtaarikokoinen että pikkuostos kestäisi kymmenen minuuttia tai vartin ja juna tai bussi olisi juuri menossa. Mutta perusostarilla ei kioskilla kyllä ole sitä kilpailuetua kun kauppojen ovet on aina siinä ihan vieressä.

Vierailija
198/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-kioskilla lataus maksaakin ilmeisesti enemmän. Prismassa latauksen hinta on 1 euron.

Kioskilla euron verran on latauksen palvelumaksu (ainakin epassilla).

Vierailija
199/259 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös K-Market on ihan naurettavan kallis kauppa.

Vierailija
200/259 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  lähi ärrä lopetti jo ajat sitten ja pari muutakin kioskia muuallapäin kaupunkia.