Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosituksia sisätautilääkäristä pk-seudulla / terveystalo

Vierailija
21.02.2023 |

Kaipaisin suosituksia sisätautilääkäreistä, jotka viitsivät aidosti paneutua ongelman selvitykseen eivätkä vähättele potilasta.

Pitkän lääkärirumban jälkeen oma työterveyslääkärini antoi minulle lähetteen sisätautilääkärille ja epäilyksenä imeytymishäiriö. Kokemukseni mukaan aika moni lääkäri ei tajua ravintoarvoista mitään, joten en haluaisi että tämä lähete nyt menee ihan hukkaan jos päädyn lääkärille joka ei viitsi perehtyä asiaan sen kummemmin.

Työterveyden takia lääkärin pitäisi löytyä Terveystalosta. Ei edes niin väliä minkä asian hoidon tiimoilta hyvä kokemus on, kunhan lääkäri olisi sellainen joka ei heitä pyyhettä kehään hankalammin diagnosoitavankaan ongelman edessä. Ihan todella iso kiitos jos jotain suosituksia (tai tietoa kenelle ei ainakaan kannata mennä) löytyy! Oon ite jo aivan loppu taistelemaan oman terveytensä edestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei tajua ravintoarvoista mitään, mutta sinä tajuat.

Mutta kun niistä sisätautialoja on niin monia... Minkähän alueen asiasta olis kyse? 

En usko, että kukaan palstailijoista voi myöskään taata, että se lääkäri jonka hän nyt palstailijana tässä nimeäisi, ymmärtäisi sitten yhtään mitään niistä asioista jotka sinua vaivaavat.

Vierailija
2/3 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sanoinkin, ettei niin väliä muulla kuin sillä, että lääkäri olisi valmis tutkimaan kunnolla eikä vähättele potilasta.

Ja imeytymishäiriö mielestäni kyllä rajaa jo aihealueen. En väitä olevani mikään ammattilainen mutta kuukausien lääkärikierteen jälkeen alkaa kyllä jo joku mielipide muodostua siitä miten laajalti nämä puutostilat lääkäreitä kiinnostavat. Nyt mulla kuitenkin tämä epäily ihan lääkärin toimesta, ei ole mikään itse keksimäni asia. Olipa aika tarpeettoman epämiellyttävä kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi sanoinkin, ettei niin väliä muulla kuin sillä, että lääkäri olisi valmis tutkimaan kunnolla eikä vähättele potilasta.

Ja imeytymishäiriö mielestäni kyllä rajaa jo aihealueen. En väitä olevani mikään ammattilainen mutta kuukausien lääkärikierteen jälkeen alkaa kyllä jo joku mielipide muodostua siitä miten laajalti nämä puutostilat lääkäreitä kiinnostavat. Nyt mulla kuitenkin tämä epäily ihan lääkärin toimesta, ei ole mikään itse keksimäni asia. Olipa aika tarpeettoman epämiellyttävä kommentti.

Älä nyt ainakaan Terveystaloon mee, sieltä et apua saa.