Elvis ei osannut antaa naiselle suuseksiä!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2da91dc0-a85d-475d-aa3b-9670a3… Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä ja miehen munan koolla ei ole merkitystä. Nainen ei saa seksiä ellei miehellä ole Elviksen ulkonäköä ja loistavia suuseksitaitoja jotka piti Elviksellekkin opettaa ennen kuin nainenkin nautti. Toki vain nuori ja kaunis nainen voi edes teoriassa saada seksiä.
Kommentit (16)
Pitikö minun tämäkin saada tietää.
Elvis myös tykkäsi teinineitseistä vaikka oli itse jo 30v mies. Elvistä ei katkerien kurppien rutinat estelleet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sitä kuvottavaa värkkiä pitää imeä. Elvis oli oikeassa.
Koska nainen ei nauti panemisesta
Elviksen bravuuri oli lantioliike. Tuntuu hurjalta että silloin aikanaan se oli tuhmaa ja paheksuttua lavalla yleisön edessä. Nykyiset laulajattaret olisi pidätetty siveettömyydestä silloin back in the day.
Mä saan yhdynnässä. En esim. räplää klitoristani edes masturboidessani koska sille ei ole mitään tarvetta. Kunnon paneminen on kivaa ja kyllä, koolla on väliä. Eipä sillä, on se nuoleminenkin ihan jees.
Olisin selvinnyt ilman tätäkin tietoa.
Nyt sitten kiitos erittäin eloisan ja vilkkaan mielikuvitukseni, oli aihe mikä tahansa ihan ruoasta lähtien, näen sieluni silmin sinisen mustan hiusvoiteesta kiiltävän hiustötterön liikkuvan rytmikkäästi jonkun kinttujen välissä.
En olisi tarvinnut tätä(kään) mielikuvanäkymää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei nauti panemisesta
No koittakaa nyt sitten te jotka ette saa pannessa, keksiä joku vähemmän alentava ja nöyryyttävä korviketoimnto. Miettikää nyt itsekin: naama ja suu vasten haisevaa alapäätä!?
Kuvat joissa Elvis on jonkun kanssa ovat epäselvempiä kuin kuvat joissa Elvis on yksinään.
Kokonaan ei tarvitse Elviksen kasvojen näkyä ja Elviksen ei tarvitse hymyillä. -Tommi Liimatta
Elvis tykkäsi alaikäisistä teinitytöistä. Sairas pedari se oli.
Persupoliitikkoainesta siis^ . Puhun nyt Rydmanista.
Elkku taisi tykätä käyttää kättä. Hän katseli mielellään tyttöjen peuhaamista keskenään ja .. ja ...
Aika moni on on näköjään päässyt Elviksen makuuhuoneeseen seuraaman sen touhuja!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kiitos erittäin eloisan ja vilkkaan mielikuvitukseni, oli aihe mikä tahansa ihan ruoasta lähtien, näen sieluni silmin sinisen mustan hiusvoiteesta kiiltävän hiustötterön liikkuvan rytmikkäästi jonkun kinttujen välissä.
En olisi tarvinnut tätä(kään) mielikuvanäkymää.
Pelkkä kuva kinttujen välissä liikkuvasta rasvaletistä jättää visualisoinnin vielä vajaaksi! Laitetaanpa taustalle soimaan kuningasta itseään:
Its all right mama, se aivan ookoo on
kohtaa pulisongit runsaan karvakolmion
its allrigt, its allright, its allright mama, its allright with meeee-eee!
Kun aiheeseen päästiin, niin onhan meilläkin avauduttu pimpin nuolennasta,tai mieluummin sen puutteesta:
Muistatteko kuinka eroamisensa aikoihin vihreä- Rosa kertoi kuinka häntä vaivasi suhteessa se ettei suihinottoa tullut riittävästi. Erosi siis valtiosihteeri- Simosta .
Tästä saadaan helposti visuaalinen kuva kinttujen välissä liikehtivästä hiustupsusta, mustasankaisista silmälaseista, viuhtovista käsistä ja loppukommentista: " Minä olen valtiosihteeri- Simo, ja minä en lähde matkalle maailman ympäri enkä nuole pimppiä, vaan minä lähden Tampereelle!!! Mmmooiiiii!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on on näköjään päässyt Elviksen makuuhuoneeseen seuraaman sen touhuja!
Ottaen huomioon, että tyyppi on ollut yli 40 vuotta haudassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi tarvinnut tätä(kään) mielikuvanäkymää.Pelkkä kuva kinttujen välissä liikkuvasta rasvaletistä jättää visualisoinnin vielä vajaaksi! Laitetaanpa taustalle soimaan kuningasta itseään:
Its all right mama, se aivan ookoo on
kohtaa pulisongit runsaan karvakolmion
its allrigt, its allright, its allright mama, its allright with meeee-eee!
Kun aiheeseen päästiin, niin onhan meilläkin avauduttu pimpin nuolennasta,tai mieluummin sen puutteesta:
Muistatteko kuinka eroamisensa aikoihin vihreä- Rosa kertoi kuinka häntä vaivasi suhteessa se ettei suihinottoa tullut riittävästi. Erosi siis valtiosihteeri- Simosta .
Tästä saadaan helposti visuaalinen kuva kinttujen välissä liikehtivästä hiustupsusta, mustasankaisista silmälaseista, viuhtovista käsistä ja loppukommentista: " Minä olen valtiosihteeri- Simo, ja minä en lähde matkalle maailman ympäri enkä nuole pimppiä, vaan minä lähden Tampereelle!!! Mmmooiiiii!!!!!
Ajoittuiko nuo Rosan ilman kieltä jäämis ongelmat samoihin ajankohtiin, kuin hän eräässä naistenlehdessä kertoi käyvänsä brassissa säännöllisesti