Nainen! Oletko pitänyt yhteyttä lapsuudenystävääsi?
Kommentit (10)
Ei kiinnosta toisten yhteyden pidot.
En. Kasvoin maalla, joten ei paljon ollut vaihtoehtoja ystäväksi. Naapurin saman ikäisen tytön kanssa leikimme, mutta sen jälkeen kun muutin 19-vuotiaana muualle, emme ole nähneet kuin kaksi kertaa sattumalta kotiseudulla käydessämme. Elämme aivan erilaista elämää.
Olen yrittänyt, mutta lapsuudenystävät elävät perhekupliasaan, enkä jaksa enää vaivata.
Joo. Ekalla luokalla tutustuttiin ja edelleen ollaan tosi läheisiä. Yksi entinen naapuri (oltiin hyviä kavereita, kun olin 6-12) on facekaveri, muttei olla nähty aikoihin.
En. Tuskinpa meillä 15 vuoden jälkeen olisi mitään yhteistä, ei sitä niin kauheasti ollut silloin peruskoulussakaan.
Yksi on edelleen hyvä ystävä. Toiseen pidin pitkään yhteyttä, mutta kun sai lapsia, yhteydenpito hiipui ja lopulta katkesi. Moni on fb-kaveri, mutta muuten ei olla tekemisissä.
Aika vähän entisiin koulukavereihin.
Parhaan ystäväni kanssa olen tutustunut vuonna 1983, kun mentiin ekaluokalle.
En, mutta eipä ole hänkään minuun päin. Postailee vaan instassa jotain katkeria "kylläpä ystävät on kaikonneet kun kukaan ei pidä yhteyttä"-meemejä ystävänpäivänä, vaikka itse ei keneenkään pidä yhteyttä. Hänelle pitäisi aina soittaa ja pyytää ystävyyttä.
Yksi lapsuudenystävä on parhaita ystäviäni, lapsena hän oli yksi monista. Pari lapsuuden kaveria on myös facebook-kavereina, mutta heihin en sen enempää pidä yhteyttä. Asutaan aika kaukana, että ei sattumaltakaan tavata ikinä.