Jos sinut laitetaan istumaan pöydän äärelle ja vihamiehesi kutsutaan vastapäätä istumaan. Sinulle annetaa lupa puhua ja vihamiehesi joutuisi pitämään suusi kiinni. Mitä sanoisit hänelle?
Kommentit (39)
Ei minulla ole yhtään vihamiestä. Kai siihen tulisi sitten joku joka vihaa minua. Ei minulla olisi mitään sanottavaa. Sitten vain tuijotettaisiin toinen toista.
Jaa-a, ei minulla ole vihamiestä. Joitakin sellaisia ihmisiä joiden kanssa en välitä olla tekemisissä, mutta ei minulla ole heille oikeastaan mitään sanottavaa.
Moi, kiva nähdä, mä olen xxxxxx, kukahan sinä mahdat olla ja miksi me ollaan vihamiehiä?
Ei minulla olisi mitään sanottavaa. En suutu enkä riitele enkä vihaa ketään.
Mitä ihmeen alakoulualoituksia nämä "sinä saat kuusi kalaa ja kaksi leipää, mitä teet ruuaksi kahdelle sadalle vieraalle?"
En sanoisi hänelle yhtään mitään. Tiedän, että hänelle puhuminen on kuin kuurolle puhuisi.
Kysyisin miksi esittää toista henkilöä netissä vaikka tietää tämän olevan rikollista toimintaa?
Toivon koko sydämestäni että saat ALS-taudin ja hyvin pian. Jos et sitä niin toinen suosikkini on haimasyöpä, joka on tarpeeksi pitkä mutta kivulias.
"Olet kurjin ihminen minkä olen tuntenut. Kaiken muun paskamaisuuden vielä siedin, mutta valehtelu selän takana oli liikaa."
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen alakoulualoituksia nämä "sinä saat kuusi kalaa ja kaksi leipää, mitä teet ruuaksi kahdelle sadalle vieraalle?"
Meinasin just tulla sanomaan, että kellä muulla kuin alakoululaisilla ja teineillä on VIHAMIEHIÄ :D?
Aloittaja sukupuolittaa täysin asiattomasti kirjoittamalla vihamiehestä. Oikea termi on vihahenkilö.
Mä olen ollut tossa tilanteessa. Ei se äidin pahoinpitelijä ja kuoleman aiheuttanut mitään sanonut. Mä sanoin ihan kaiken ja voi sitä vihan tunnetta.
Oletko ajatellut Jeesusta ja Buddhaa?
Eipä ole vihamiehiä. Kadehtijoita voi olla. Ei mulla heille mitään sanottavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla olisi mitään sanottavaa. En suutu enkä riitele enkä vihaa ketään.
🤭
Sinulta taitaa puuttua noita tunneskaalan osasia?
Entäs jos ne joskus yllättävänkin sinut?
Melkoisessa kontrollissa elät?
Et suutu koskaan?
Nautin siitä kun kohta kidut kauan ja lopulta kuolet.
"Miksi kirjoittelet tyhmiä aloituksia vauva.fihin, eikö ole ystäviä?"
..."vihamiehesi joutuisi pitämään suusi kiinni"...?