Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä hammaslääkäreitä? Kysymys olisi hammaslaminaateista

Vierailija
20.02.2023 |

On jo vuosia aikaa, kun laminaatit laitettiin ja edelleen vaivaa asia, että voiko niille enää tehdä mitään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia? Voisitko kirjoittaa selvästi. Kiitos.

Vierailija
2/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siis tehtiin laminaatit etuhampaisiin. Olin aina ollut peloissani hammaslääkärissä. Kouluhammaslääkärissä ei edes puudutettu vaan revittiin takahampaita irti. Tämä siis 70-luvulla.

Sitten sain mahdollisuuden korjauttaa hampaani. Tämä tehtiin Jyväskylässä DenSens-hammaslääkärissä. Mitään ulkonäkösovitusta ei tehty ja tulos on nyt se, että hymyillessä näkyy vaan kulmahampaat.  Hammaslääkäri sanoi, että teknikko hioi hampaita, kun hänen mielestään näyttivät liian pitkiltä. Minä olisin halunnut ne oman näköiset hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä asia? Voisitko kirjoittaa selvästi. Kiitos.

Kirjoitin niin selvästi kuin pystyin.

- ap

Vierailija
4/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pystyy vaihtamaan. Ja ne on pakkokin vaihtaa jossain vaiheessa. Yleensä 10 vuoden välein. Voit silloin pyytää pidemmät etuhampaat.

Vierailija
5/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pystyy vaihtamaan. Ja ne on pakkokin vaihtaa jossain vaiheessa. Yleensä 10 vuoden välein. Voit silloin pyytää pidemmät etuhampaat.

Toivoisin niin, mutta olen jo aika vanha eikä sitä hammaslääkäriasemaa edes enää ole. Rahaa meni melko paljon.

- ap

Vierailija
6/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hampaat on olleet jo 16 vuotta-

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän