Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kelan asiakaspalvelu ei asiakaspalautetta kaipaa
20.02.2023 |
Jos voisi vaan hoitaa selvän asian. Voisi olla pikakaista niille joiden asia ja dokumentit on selvät esim sairauteen liittyvä asia.
Mutta on pitkä jonotus paikassa jossa ei ole tarpeeksi tuoleja. Vapaaehtoisia riittää länkyttämään että mennään niiden ehdoilla jotka ei osaa suomea. Heidän ehdoillaan mennään toimistossa, ilmeisesti koko systeemissä.
Miksi muuten kukaan menee vapaaehtoiseksi tuollaiseen paikkaan?
Kommentit (3)
Kela = tuo kaikkien muinaiseliöiden laitos. Jos hakemuksessa ei löydy käyttö- tai lukuohjeita, eivät he osaa sitä soveltaa käytäntöön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hoidan kaikki Kela-asiat sähköisesti OmaKelan kautta, kätevää ja nopeaa, ei mitään valittamista, hyvin toimii!
Alue: Aihe vapaa
Tä?? Eikö Kelaan mennä nykyään ajanvarauksella? Eihän sinne mennä enää notkumaan aulaan. Ainakaan täällä se ei ole ollut mahdollista enää vuosiin. Minä lähetän netissä viestin Kelaan ja saan aina vastauksen ennemmin tai myöhemmin. Liitteet skannaan Kelaan. Kannattaa opetella käyttämään nettiä. Jos et osaa niin mene jollekkin kurssille.