Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteleeko palstan mieskeskustelijat muustakin kuin naisista?

Vierailija
20.02.2023 |

Käykö palstalla miehiä jotka osallistuvat ns. normaaleihin keskusteluihin eikä vain miehet vs naiset jankkauksiin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko typerän kuvan teistä miehistä tällä palstalla saakin. Tämä ketju todistaa sen todeksi.

Melko oudon kuvan saa kyllä naisistakin.

Vierailija
22/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko typerän kuvan teistä miehistä tällä palstalla saakin. Tämä ketju todistaa sen todeksi.

Typerän ? Oon tutkija ja Genius

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä miehiä kyllä käy, pelle Hermanneja korkeintaan 🤡

Vierailija
24/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miesten mies!

Vierailija
25/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo esiin sitä faktaa, että maailmassa on tulossa väestöromahdus ja erityisesti Suomen syntyvyys on saatava nousuun. Vauvoja on liian vähän!

Oikein veli - se on velvolllisuus

Vierailija
26/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun kaikkiin kiinnostaviin keskusteluihin aiheesta riippumatta. Välillä niitä on enemmän, välillä vähemmän. Välillä modet poistaa ketjun sillä välin kun kirjoitan omaa vastinettani ketjuun.

Vierailija
27/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun kaikkiin kiinnostaviin keskusteluihin aiheesta riippumatta. Välillä niitä on enemmän, välillä vähemmän. Välillä modet poistaa ketjun sillä välin kun kirjoitan omaa vastinettani ketjuun.

Olisikin vain välillä kun mielenkiintoiset aiheet poistetaan. Nehän poistetaan lähes kaikki.

Vierailija
28/28 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille ns normimiehille jotka täällä käytte. Teitä tarvitaan ja olette arvokkaita. Valitettavan paljon jotkut mielipiteet saavat naispainotuksen, eli ollaan joukolla jotain mieltä naisten eduksi. Itse pyrin peukuttamaan ja argumentoimaan ihan neutraaleilla perusteilla. Siviilielämässä sitten ihan tarpeeksi tilanteita missä ihmisillä on omat suosikit. Täällä voitaisiin olla kaikille reiluja. Kaikki miehet eivät todellakaan pura tänne pahaa oloaan tai naisettomuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan