Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää antaa miehen tehdä suuseksiä

Haluanmuttajännittää
19.02.2023 |

Oon nyt nähnyt tämmöstä miestä yli kolme kuukautta ja hän haluaisi antaa mulle suuseksiä tuonne alas. Ongelmana on se että en uskalla päästää sinne oikein ketään koska se jännittää minua. Kuvittelen jostain syystä päässäni että sen tekeminen miehille on ällöttävää ja "päänvaiva" tai että en maistu hyvältä. Miten pääsen näistä ajatuksista eroon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa! Käyt suihkussa  ensin ja annat palaa! Normaaalit mihet tykkäävät kyllä, ja oikeinhimoavatkin sitä. Annat itse sitten ohjeita vaan kuinka haluat. Anna mennä, nauti!!!

Vierailija
2/10 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon hetken , kun tyttöä jännitti mutta

kyllä jännitti minuakin. Oltiin niin kokemattomia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta jos lohduttaa tuollaiset ajatukset on yleisiä.

Vierailija
4/10 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jännitin ja hermoilin ja olin valmiiksi ajatuksesta pystyyn kiihottuneena, otin peniksen ulos ja tyttö katseli sitä. Onnistuin peittämään epävarmuuteni osittain siksi, kun ajattelin, että pojan pitää olla rohkea ja itsevarma ja kiihottumiseni ohjasi minua. Seurasin tytön pieniä eleitä ja päättelin tekeväni asoita oikein, kun lantio alkoi kohota ja ynähdyksiä tuli. Kosteutta tuli ihanasti. Tyttö sanoi jälkeenpäin, että rentoutui niin, koska mä maltoin.

Vierailija
5/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron mitä meillä kävi. Tyttöystävä vähän vastusteli alkuunsa, varmaan nolotti ja mitä nyt ikinä syynä olikaan. Kuitenkin sain hänet tähän houkuteltua lopulta ja sen jälkeen ei ole enää koskaan estellyt tai kieltänyt, päinvastoin. Joskus saatan viipyä liian pitkään ja sitten toivoo jo että siirrytään eteenpäin, mutta suuseksi ja orgasmit siitä on kyllä aina kelvanneet (hän voi saada tässä useitakin jos toimin sopivasti eli en kiihoita liikaa klitorista ettei mene paikat liian herkiksi, mutta liika on silti liikaa :)).

Ja jos miehesi tätä haluaa, kyllä hän haluaa sitä ihan itse tuottaakseen sinulle nautintoa. Myös se toisen orgasmin kontrolli ja vallassa olo viehättää itseäni.

Vierailija
6/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin itse imeä munaa ja kun huomaat miten hyvältä ja luonnolliselta se tuntuu, uskallat antaa itsellesikin luvan nauttia.

Vierailija
7/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista itse. Tuskin maistuu pahalta. Onko suuseksi muutenkin sulle pakkopullaa?

Vierailija
8/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että suhteen alussa tulee liian itsetietoinen olo suuseksiä vastaanottaessa. Ei sitä tarvitse suorilta alkaa toteuttamaan loppuun asti, kunhan totut ja opit nauttimaan siitä ensin. Kyllä se jännitys menee ohi suhteen edetessä.

Vierailija
9/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, mutta molemmat ovat tyytyväisia. En oikein itsekkään ymmärrä mikä siinä niin kovasti kiinnostaa, mutta mielelläni pimsaa imaisen jos se vain sallitaan. 

Älä huolehdi mistään muusta kuin alapesusta ja sitten vain nauttimaan.

Vierailija
10/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti noin 10 vuotta ennenkuin kumppanini uskoi, että annan ihan aikuisten oikeasti mielelläni suuseksiä, enkä odota tai edes ole kiinnostunut vastavuoroisesti saamaan suuseksistä. Minusta se on tosi kiihottavaa. Nyt on menty pari kuukautta niin, että aloitetaan aina naisen suuseksiorgasmilla.

Parempi myöhään, kuin ei silloinkaan, M67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän