Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä päivähoidosta

Vierailija
21.11.2006 |

Haluaisin vielä nostaa esille erään seikan päivähoidosta kun tästä tuntuu asiaa riittävän.

Täällä teilataan helposti maan rakoon äidit jotka vievät vanhemman taaperonsa päivähoitoon kun vauva syntyy taloon.

Mutta sitä ihmettelen, että moni on tuon valmis tuomitsemaan, mutta kukaan ei esim. hämmästy enää siitä että 1-vuotias (siis ainokainen) viedään jo niin nuorena vieraan hoitoon.

Minusta siinä ajatellaan vähemmän lapsen parasta. Itse olen hoitanut esikoistani 3 vuotiaaksi kotona (nyt osa-aikaisessa päiväkodissa) ja aion 1-vuotiaan kuopukseni kanssa olla kotona.

:-)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 9 kk:n ikäisen lapsen äiti vaahtoaa, että virikelapsi vie hänen lapsensa päivähoitopaikan jne. Mutta jos seuraat keskustelua tarkkaan, huomaat, että palstalla on tietyt muotiaiheet viikoittain...Nyt on aiheena virikehoidon vastustaminen. Hetki sitten oli päivähoidon vastustaminen yleensä mutta se on jo unohtunut ;). Itse olen samaa mieltä kanssasi siitä, että 1-vuotiaan vieminen kokopäivähoitoon on haitallisempaa kuin 3-vuotiaan vieminen virikehoitoon mutta ei tässä virikehoitokeskustelussa ollutkaan kyse lapsen oikeuksista vaan äidin oikeudesta mennä töihin ja saada lapselle lähin hoitopaikka :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi