Onko teillä jotain tiettyä asiaa joka pitää pakan kasassa?
Onko teillä jokin asia, joka antaa voimaa huonoina hetkinä? Esim jokin tavoite, asenne, motto, henkilö, teko tai mitä vaan. Omalla kohdalla tuntuu että en enää kauaa jaksa tätä nykymaailmaa.
Kommentit (9)
Aina kun vetuttaa, eli aika usein, niin ajattelen sitä, kuinka paljon huonommin voisi asiat myös olla. Tommy Hellsten sanoi joskus televisiohaastattelussa hyvin käydässsään läpi nykyihmisen ajatusmaailmaa, että nykyään ihmiset pitävät saavutettuja asioita uutena normaalina. He eivät näe niitä etuoikeutena joista pitäisi olla tyytyväinen, vaan itsestään selvyyksinä. Tästä syystä ihmiset eivät sitten osaa käsitellä parisuhde -tai vaikkapa työkriisejä, kun uhkaa ero tai esim työttömyys. Ihmiset luo itselleen mielikuvan, että nämä asiat ovat itsestään selviä, vaikka näin ei todellakaan ole.
Ajattelen että lapseni ovat terveitä ja itse olen terve.
Itselläni on nyt aika paljon itsetuhoisia ajatuksia. Asetin itselleni "tavoitteeksi", että pysyn hengissä. Kaikki muu tekeminen, ihan kaikki, on vain jos jaksan ja haluan tehdä. Olen aika nuori eikä minulla ole lapsia, joten tällainen on mahdollista. En siis vaadi itseltäni muuta tällä hetkellä kuin että olen vain täällä. Olen jatkuvasti vaatinut itseltäni hirveästi, joten tämä on uutta.
Asun yksin en työelämässä.Latvan pidän kunossa liikunalla.Kävelen päivisin säällä kuin säällä läpi vuoden ajat 10-12km.Kuin käyn 4 päivänä viikossa ryhmäliikunassa. Kuntelen paljon musikkia kanavilta Nova ja Nostalakia,Kullokeilla tietysti.terv.yksi mutsi monista hesasta.
Odotan huhtikuun vaaleja ja saan äänestää nykyisen hallituksen unholaan muiden tyytymättömien kanssa.
Kuminauha. Muuten meinaa pakka levitä ja niitä kortteja saa sitten etsiskellä.
Zen-filosofia ja jooga. Asiat on niinkuin ne on. Jos haluan muutosta, voin yrittää sitä, jos se ei onnistu, yritin väärin tai väärällä tavalla. En takerru asioihin, otan ne yksi kerrallaan.
Arvot. Teen jotain, mikä edustaa mulle rakkautta, terveyttä, oikeidenmukaisuutta, vapautta. Ihan mitä tahansa pientä.
Taide ja lenkit luonnossa ja uiminen luonnonvesissä. Haluaisin myös kirjoittaa kirjan maailman mielettömyydestä. Jättää siis jotain jälkeeni.