Onko täällä kukaan tavannut/nähnyt ulkomaisia julkkiksia tai kuninkaallisia livenä?
Kommentit (25)
Olen, mutta en nää tarpeelliseksi heitä tänne Luetella. Samoja ihmisiä kuin mekin.
En ole, mutta miksiköhän sellupyllyt ovat äkäisiä täällä Suomessa, kaupoissa olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta en nää tarpeelliseksi heitä tänne Luetella. Samoja ihmisiä kuin mekin.
on niil varmaan ainakin vähän tyylikkäämmät vehkeet
Michael Jackson oli kesätöissä joskus kaupungilla samaan aikaan. Ajeltiin ruohoa ja puhuttiin paskaa. Välillä Michael veti abc-kappaleen meidän nuorten iloksi.
Olen, kun ovat olleet täällä esiintymässä.
Edesmenneet kuningatar Elisabet ja prinssi Philip
Olen ollut samalla lounaalla Kalle Kustaan ja Silvian kanssa kerran. Oli siellä kyllä ehkä sata muutakin ihmistä, mutta silti. Victoria ja Daniel olisi ollut kylläkin vielä kivempi nöhdä.
Olen ryypännyt ellun kanssa. Samalla söimme yhdet Marie keksit ja joutsenen maksaa. Oli meillä hauskaa. 🤣
Kaarle Kustaa ja Silvia.
Donald Trumpin olen myös tavannut ja jutellut hänen kanssaan, jopa ilman turvahenkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut pari aikoinaan. Teetä heidän kodissaan juotiin ja minun lapseni leikki heidän nuorimmaisen kanssa vuonna xy.
Hienosti keksitty tarina.
Olen nähnyt (en tavannut) Ruotsin kuninkaan, kuningattaren ja kruununprinsessan. Tyttäreni oli 3v ja aivan innoissaan siitä, kun pääsi näkemään ihan oikean prinsessan. Pettymys oli suuri, kun prinsessa olikin "ihan tavallinen täti".
Vierailija kirjoitti:
Olen ryypännyt ellun kanssa. Samalla söimme yhdet Marie keksit ja joutsenen maksaa. Oli meillä hauskaa. 🤣
Kuka ellu?
Ruotsin prinssi Carl Philip tuli nuorempana vastaan Tukholmassa. Oli aika komea näky livenä.
Näyttelijä Ralph Fiennes on sellainen mikä on jäänyt mieleen.
Olen! Alankomaiden Maximan ja Willyn.
Olin au pairina Alankomaissa ja perheen lapset kävivät samaa koulua nuorimman prinsessan kanssa. Kerran kuningas itse nouti prinsessan.
Toisella kertaa koululla oli joku iltatapahtuma - myyjäiset ja pelejä. Kuningatar saapui katsomaan ja hän vaikutti ihanalta ihmiseltä. Kannusti äänekkäästi lapsia heidän kisoissaan :)
Suomessa näkee vain Narsku-Sannaa
Joo minä näin kerran kate hudsonin samassa hotellissa.
Emma Watsonin käveli kerran kadulla. Lähinnä ihmettelin sitä ympärillään pyörivää valokuvaajalaumaa.
Bob Geldofin näin samassa metrossa. Luulin ensin pultsariksi takkuisen pitkän tukan ja nuhruisten vaatteiden vuoksi ja siirryin kauemmas.
Olen tavannut pari aikoinaan. Teetä heidän kodissaan juotiin ja minun lapseni leikki heidän nuorimmaisen kanssa vuonna xy.