Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välimeren risteily pienten lasten kanssa

Mamma
19.02.2023 |

Kertokaahan positiivisia ja negatiivisia kokemuksia pienten lasten kanssa välimeren risteilyllä. Kuinka onnistuu kuljetukset satamiin eli voiko kävellä vai tartteeko murehtia turvaistuimia? Onko rattailla meno esteetöntä kohteissa? Kaikki tällainen tieto kiinnostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Stressaat vain itseäsi ja lapsiasi. Etelän maissa ei paljon tunneta sanaa esteettömyys. Autot valloittaa jalkakäytävät, jos niitä käytäviä edes on. Kelloa saat kytätä koko päivän ja etsiä vessoja ja sellaista ravintolaa, jossa tarjotaan kullannupullesi kelpaavaa ruokaa. Laivalla joudut koko ajan vahtimaan lapsia. Muut ihmiset hermostuu kun koko ajan lässytät lapsillesi. Minä olen ollut kerran Saksassa jokiristeilyllä, jossa ei onneksi ollut kuin muutama lapsi, mutta nämäkin saivat jatkuvasti meteliä ja kaaosta aikaiseksi. 

Vierailija
2/3 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu. Stressaat vain itseäsi ja lapsiasi. Etelän maissa ei paljon tunneta sanaa esteettömyys. Autot valloittaa jalkakäytävät, jos niitä käytäviä edes on. Kelloa saat kytätä koko päivän ja etsiä vessoja ja sellaista ravintolaa, jossa tarjotaan kullannupullesi kelpaavaa ruokaa. Laivalla joudut koko ajan vahtimaan lapsia. Muut ihmiset hermostuu kun koko ajan lässytät lapsillesi. Minä olen ollut kerran Saksassa jokiristeilyllä, jossa ei onneksi ollut kuin muutama lapsi, mutta nämäkin saivat jatkuvasti meteliä ja kaaosta aikaiseksi. 

Välimeren maissa lapsiin suhtaudutaan kyllä noin keskimäärin todella lämpimästi ja on esim. ravintoloille kunnia-asia palvella myös lapsiasiakasta tosi hyvin. Lapsiaanhan sitä saa kotonakin vahtia 24/7 joka tapauksessa ja muiden ihmisten hermostumiset ihan normaalista kanssakäymisestä on niiden muiden ihmisten vastuulla.

Ja toki Saksan jokiristeilykin on aika eri juttu kuin Välimeriristeily...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rattailla meno ei ole esteetöntä joka paikassa, se on pomminvarma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi