onko teillä kokemusta ympärileikatusta miehestä?
Sain kuulla että ystäväni mies on leikattu. En kehdannut kysellä enempää vaikka asia alkoi kiinnostaa. Eli lähinnä kiinnostaisi tietää miten käytännössä homma sujuu, tuntuuko erilaiselta, entä suuseksi ym?
Kommentit (12)
2 edellistä miestä. Ensimmäinen oli mitäänsanomaton koko seksin suhteen, mutta toisen kanssa oltiin yhdessä yli 20 vuotta.
Hyvältä tuntui, nuorena oli liiankin herkässä. Homma sujui ihan normaalisti.
Inhottavaa. Ex-miehelläni oli moinen, ja jollen ollut supermärkä niin se sattui, koska mies itse oli niin kuiva suojaavan esinahkan puuttuessa. Mies ei myöskään kestänyt kuin muutaman minuutin, jäin lähes aina ilman tyydytystä. EI enää ikinä ympärileikattua.
Mieheni kävi ympärileikkauksessa, kun suhdetta oli takana 21 vuotta. Suuseksi on nykyään paljon miellyttävämpää kuin aikaisemmin, koska vehje helpompi pitää puhtaana. Miehellä oli kireä esinahka, ja tämä uusi muna tuntuu isommalta eikä ole enää seisokki-ongelmia, joita joskus oli kireän esinahan vuoksi. Harmittaa, että jahkaili tuota leikkausta sen 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa. Ex-miehelläni oli moinen, ja jollen ollut supermärkä niin se sattui, koska mies itse oli niin kuiva suojaavan esinahkan puuttuessa. Mies ei myöskään kestänyt kuin muutaman minuutin, jäin lähes aina ilman tyydytystä. EI enää ikinä ympärileikattua.
Mistä tässä puhutaan. Onko teillä monellakin jotain liukasta visvaa tms. esinahan alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä puhutaan. Onko teillä monellakin jotain liukasta visvaa tms. esinahan alla?
En tiedä mistä puhutaan, mutta minulla on samanlainen kokemus vuoden seurustelusuhteesta. Liukkaria vaadittiin, jollen ollut tarpeeksi märkä, tuntui ikävältä jollain tapaa muuten. Erityisesti sisääntulo, ja ensihetket yhdynnässä. Halusin kyllä liukkaria tämän kanssa.
Voin vakuuttaa että ellei ollut illalla munaansa pessyt, en suostunut ottaa suihin muuten, eli unohtakaa jo se puhtaampi, yhtälailla tämä vaati sen pesullakäynnin. Suihinotto oli inan vaikeaa kun ei ole liikkuvia yhtään. Terska näytti jotenkin parkkiintuneelta, kraaterimaiselta ehkä jopa jostain kohtaa.
Suhteemme ei tähän kaatunut, mutta nykyään seksielämäni on mieheni kanssa nautinnollisempaa.
Nykyisellä kumppanillani on ympärileikattu. Miellyttää silmää, hyvin kiihottava erektiossa ja ihana tuntuma, kun hyväilen suulla. Parasta seksiä ikinä.
Suurin osa puhuu täysin tietämättä asiasta mitään.
Itsellä leikattiin pienenä ja hyvin on toiminut runkatessa ja seksissä.
Nuo liukkausjutut ovat ihan höpö höpöä.
Tunto on varmaan hiukan kovempi eli kestää pidempään. Tosin esimerkiksi alkoholin aiheuttama puudutus on suurempi.
Ikinä en ole tavannut naista, joka olisi niin kuiva, että olisi ongelmia.
Puhtaus on taas kiinni henkilökohtaisesta hygieniasta.
Toki esim. viikon erämaavaelluksella on helpompi pitää puhtaana.
Eka poikakaveri oli, eikä ollut mitään ongelmia seksissä. Nuori jainnokas kun oli, tuli kyllä aika nopeasti, se on selvä. Suihinkin otin helposti. Muutenkin oli ihana, muistan lämmöllä.
Jos sen leikkauksen tekee lääkäri, sitä nahkaa poistetaan mahdollisimman vähän, eikä sivullinen edes huomaa että on operoitu! Uskovaisten silpomiset onkin sitten eri juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä puhutaan, mutta minulla on samanlainen kokemus vuoden seurustelusuhteesta. Liukkaria vaadittiin, jollen ollut tarpeeksi märkä, tuntui ikävältä jollain tapaa muuten. Erityisesti sisääntulo, ja ensihetket yhdynnässä. Halusin kyllä liukkaria tämän kanssa.
Voin vakuuttaa että ellei ollut illalla munaansa pessyt, en suostunut ottaa suihin muuten, eli unohtakaa jo se puhtaampi, yhtälailla tämä vaati sen pesullakäynnin. Suihinotto oli inan vaikeaa kun ei ole liikkuvia yhtään. Terska näytti jotenkin parkkiintuneelta, kraaterimaiselta ehkä jopa jostain kohtaa.
Suhteemme ei tähän kaatunut, mutta nykyään seksielämäni on mieheni kanssa nautinnollisempaa.
Ymmärrä täysin ja hyväksyn ympärileikkaukset, jos ne tehdään kireän esinahan vuoksi. Ympärileikattu näyttää mielestäni paremmalta ja sen puhdistaminen on helpompaa. Ex-miehelläni oli sellainen ja se toimi aina, vaikka mies olisi ollut humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä täysin ja hyväksyn ympärileikkaukset, jos ne tehdään kireän esinahan vuoksi. Ympärileikattu näyttää mielestäni paremmalta ja sen puhdistaminen on helpompaa. Ex-miehelläni oli sellainen ja se toimi aina, vaikka mies olisi ollut humalassa.
Omaa leikattua kaluasi haluat taas täälläkin kehua. Kukaan nainen ei puhdista miehen kalua, joten et tietäisi sen helppoudesta mitään, varsinkaan kun esinahka ei haittaa hitustakaan kalun pesemistä. Itsellä ylettää löysänä puoliksi terskan päälle, seisokissa katoaa kokonaan ja kaluni on pingoittunut is k.yrsä. Joten seisokissa ei ole mitään eroa leikattuun verrattuna. Naiminen saattaa olla vähän helpompaa kuin sentään liikkuu jonkun verran, mutta ei saa vedettyä terskan päälle seisokissa.
Saitille nousee tasaisen väliajoin leikatun kullin kehuketju, joten siksikin jo vähän kyllästyttää aihe.
En miehestä, mutta silvotun naisen olen nähnyt. Kerta riitti, ei toista kokemusta kiitos.