Kuka tykkää Putouksesta? Mikä siinä on hauskaa?
Televisio sattui olemaan päällä ja yleensä vaihdan äkkiä kanavaa, jos sattuu Putoukselle, mutta nyt olen sinnitellyt ja yrittänyt katsoa sitä hetken.
Mikä siinä on hauskaa? Miten te kestätte katsoa tuota? :D
Miksi tuo ohjelma ärsyttää mua vaan ihan sairaasti?
Kommentit (23)
Ketkä on ajateltu olevan ensisijaisesti Putouksen kohderyhmää? Alakoululaiset? Perheet?
Siis ainoat joiden tiedän tykkäävän siitä ovat tarhaikäisiä lapsia ja yksi tuttu jolla on FAS
Sellaiset juntit tykkäävät, joiden mielestä kainalopierukin on nerokasta huumoria.
En ymmärrä koko maikkaria ja sen ohjelma tarjontaa.
Sketsit ovat myötähäpeällisiä, ne ohitan. Mä odotan vain sitä hahmoa, joka olisi oikeasti hyvä. Jos tuollainen mainioa munamieskin keksittiin, niin ihan hyvin voi tulla lisääkin todellisia oivalluksia. Ja mua kyllä huvitti jo pudonneen Cissan ulkonäkö, vaikka Töyssyn jutut ei niinkään. Joitain helmiä saattaa joskus olla. Yksi muistuu mieleen, ja se on Minka Kuustonen Isä Nitron hahmossa, kun lensi nurin sen kulkupelin kanssa..
Kelaan tallenteelta nopeasti, ja poimin sieltä siedettävät. Nyt on ihan kelpo suoritus Aku Sipolalta tämä Harri Moilanen.
Aku Sipolan sänkykamariäänen takia katson. Ja kadehdin Minkaa.
Yleisö täynnä voimaantuneita nuoria naisia....
Riittää ku laitetaan naamari päähän ja puhutaan hassunhauskalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisö täynnä voimaantuneita nuoria naisia....
Riittää ku laitetaan naamari päähän ja puhutaan hassunhauskalla äänellä.
No jos voimaantuneista miehistä aletaan puhua, niin ekana tulee mieleen kiimaiset kuola suupielissä por..n..oa katsovat ukot. Joten annapa sinäkin jokaisen tehdä mitä tykkää.
Ihanan taitavia ammattilaisia näyttelijöinä. Kateelliset puhuu Jaskaa...
Miksi pitää vaivata päätänsä tällaisella? Joku katsoo, toinen ei. Viikonloppuna ei muuta tekemistä? Tylsää taitaa olla. Makuja on monia, sun oma ei ole se oikea ja ainoa.
Siellä on keskimäärin yksi hyvä vitsi per jakso.
Tää on siks ett olis tasa-arvosesti työtä
En ole koskaan katsonut,En pysty arvostelemaan asiaa. Ekan kerran katsoin laulu rakkaudelle, tykästyin.Pyrin kuitenkin en katso mitään sarjoja.Ettei TV ala hallita elämään. Kuntelen paljon mielumin radiota.Nostalakiaa väliin Nova.
Eikös se ole lasten ohjelma? En ainakaan itse tiedä kuin lapsia, jotka siitä tykkäävät.
Mursu oli hauska muutamat kerrat. En oo pahemmin katsonut putousta, mutta kai se huumoria on. Vähän pulttipois tyyliin keksittyine hahmoineen.
Mun siskon lapset tykkää. Ikää 6 ja 8.
Asuin pitkään ulkomailla eikä minulla ole ollut telkkaria 20 vuoteen.
Nyt muutin takaisin Suomeen ja olen katsellut Putousta Mtv Katsomosta.
Jotenkin herttaisen lapsellinen ohjelma, aidosti.
Ymmärrän hyvin, että lapset ja viattoman lapsenmieliset tykkäävät. Niin minäkin.
Esim. Stand-up koomikoista en tykkää, vaikka olisi "maailman hauskin". Ihan nollahuumoria ne jutut.
En kans ymmärrä. Tuntuu että vaatii jonkin asteisen aivovamman, että ne jutut hauskuttaisi.