Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulushoppailusta ja sosiaalisesta ympäristöstä

Vierailija
18.02.2023 |

Siis mitä pahaa siinä on jos vanhemmat haluavat valita lastensa sosiaalisen ympäristön? Tätä tutkijat pitävät huonona. Minä en ymmärrä ollenkaan. Kyllä minä haluan valita lapseni sosiaalisen ympäristön. Samalla tavalla kuin haluan valita omani. En pistä lapsiani mihinkään levottomaan ja väkivaltaiseen ympäristöön.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa olekaan. Ei kukaan halua muuttakaan roska väen naapuriin.

Vierailija
2/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa on se, että asettaa oman lapsensa hyvän tulevaisuuden huono-osaisten lasten elämän edelle. Vanhempien pitää ajatella kaikkien lasten tulevaisuutta, ei vain omansa. Siksi synttäreille on kutsuttava nekin lapset, jotka tunnilla yrittää kuristaa hengiltä ja varastaa naulakosta takin.

Mieluummin siis 1000 tyhmää tai masentunutta kuin 100 menestynyttä, 800 edes jotain oppinutta ja 100 väkivaltaista lukutaidotonta-

Vierailija
4/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne huono-osaiserkaan haluaisi laittaa toisten samanlaisten seuraan.

Lähes kaikki haluaisi laittaa parhaisiin kouluihin.

Esim veimme erään alkoholistin kotitalonsa luo. Häntä nolotti ympäristö ja sanoi, että pitäisi muuttaa täältä paremmalle paikalle (turun varissuo)

Vierailija
5/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusasi huono-osaiset lapset koko peruskoulun ajan, niin että traumatisoiduin loppuelämäksi. En todellakaan laita lastani huono-osaisten kouluun ja piste!