Menkat jo viikon myöhässä!! Ei varmaan oo mitään kikka kolmosta saada ne alkamaan NYT?
Viikon päästä pitäisi menkkojen olla ohi koska kauan odotettu viikonloppureissu mieheni kanssa edessä. Koko reissulle on turha edes lähteä jos menkat siloin. Mulla todella runsaat eli ei mitään pikku tiputtelua ja mies verikammoinen.
Laskin että jes, kerrankin osuu niin että hyvissä ajoin ehtii loppumaan eikä haittaa jos jostakin syystä alkaisikin päivän tai pari myöhässä.
No nyt ei oo vieläkään alkaneet! Tosiaan viikon jo myöhässä, päivän yli viikon jos tarkkoja ollaan. Enää huominen ja ehkä maanantaihinkin asti aikaa niiden alkaa mutta jos tiistaina vasta alkaa tai myöhemmin saa lomalle sanoa heipat koska loman tarkoitus vesittyy 😭
Koko viikon on ollut tunne että alkaa mutta ei.
Raskaus ei ole mahdollinen.
Onko jotain rentoutusharjoitusta tms jolla voi koittaa saada ne alkamaan? Hirveä turvotuskin on ja pinnaa kiristellyt koko viikon ja päätä jomottanut niin senkin puolesta saisi jo alkaa.
Tiedän että aika epätoivoista mutta olen epätoivoinen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tee x-hyppyjä ja laita valkoiset housut jalkaan
Tää oli kyllä paras neuvo 😆
Valkoiset housut siis. Ne voisi myös yhdistää lyhyeen (vai miten toi taipuu) paitaan ja lähteä ihmisten ilmoille niin varmasti alkaa! 🙏
Sinulle joka ehdotit edelleen sen raskaustestin tekoa ihan vaan psykologisessa mielessä. En usko että auttaa kun en usko olevani raskaana. Siis tiedän etten ole raskaana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutaman kerran ollut menkat stressin takia myöhässä. Oon sit vetänyt kunnon kännin ja vuoto on alkanut seuraavana päivänä.
En tietenkään suosittele tätä, mutta kai se känni rentouttanut sen verran että vuoto on lähtenyt liikkeelle.
Eikös kännääminen nosta testosteronitasoa, ties mitä muutakin tekee hormoneille
Minulla toimii orgasmi. Jos ei muuten ala silloin kun pitäisi niin masturboin kunnolla, sitten alkaa seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tämän jälkeen gyneltä pillerit ja säännöstele niiden avulla kuukautiskiertoa. Vuoto esim. kolmen kuukauden välein helpottaa reissujen suunnittelua. Kivuliaiden ja runsaiden kuukautisten takia sain hormonikierukan. Siihen loppui pirulliset vuodot.
Hormonaalinen ehkäisy ei sovi.
Kierukasta tuli melkein vuoden jatkuva runsas vuoto joka loppui kierukan poistoon. Oli oikein paikoillaan. Se tarkastettiin useaan otteeseen.
Iän ja migreenin takia ei sovi yhdistelmäpillerit eikä rengas. Koitettu on eikä lääkäri enää suisyu edes niitä määräämään. Minipillerit aiheutti yllärivuotoja (toki niukempia) ja jatkuvaa pientä päänsärkyä niin lopetin nekin.
Kapselia en uskalla koittaa huonojen kokemusten takia ja ilmeisesti sekään ei suurella todennäköisyydellä sovi.
Kohdunpoistoakin olen pyytänyt muttei siihenkään lähdetä kovin kepein perustein koska altistaa laskeumille kuulemma.
Taidan sen kuitenkin ottaa taas puheeksi kun seuraavan kerran tapaan gynen eli kuukauden päästä.Elämää rajoittavia nämä "naistenvaivat" ovat.
Ap
Kohdunlaskeuma on paljon pienempi riesa kuin vuodot ja kivut. Vaadi pääsyä kohdunpoistoon, et sä sillä enää mitään tee.
On se prkl kumma, ettei naiset saa edelleenkään päättää omasta kehostaan.
Kohdunpoisto ei altista kohdunlaskeumalle (luonnollisestikaan) vaan taka- ja etuseinämän. Ei ole kivoja vaivoja kyllä nekään eli kyllä siinä on ihan lääketieteelliset syyt miksei tervettä kohtua poisteta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutaman kerran ollut menkat stressin takia myöhässä. Oon sit vetänyt kunnon kännin ja vuoto on alkanut seuraavana päivänä.
En tietenkään suosittele tätä, mutta kai se känni rentouttanut sen verran että vuoto on lähtenyt liikkeelle.Eikös kännääminen nosta testosteronitasoa, ties mitä muutakin tekee hormoneille
Nostaa ja naisella on kuukautisten aikaan testosteroinitasot korkeimmillaan ja estrogenit alimmillaan, joten jos keinotekoisesti nostaa hormonit kuukautisten tasolle niin pitäisihän sen teoriassa toimiakin.
Laita parhaat valkoiset pitsipikkarit jalkaan, niin menkat alkaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii orgasmi. Jos ei muuten ala silloin kun pitäisi niin masturboin kunnolla, sitten alkaa seuraavana päivänä.
Sama täällä, paitsi yleensä alkaa samana iltana jo.
Olen aina miettinyt, kuvittelenko vain tuon toimivan, että onko se ihan oikea syy-seuraussuhde. Kiva kuulla että jollain muullakin toimii sama.
Vierailija kirjoitti:
Käske miehen kysytään kovaa niin johan munasolut irtoaa. Seksi toimii kaikkeen.
Tiedoksi että munasolun irtoaminen ei ole sama asia kuin menkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset housut siis. Ne voisi myös yhdistää lyhyeen (vai miten toi taipuu) paitaan ja lähteä ihmisten ilmoille niin varmasti alkaa! 🙏Sinulle joka ehdotit edelleen sen raskaustestin tekoa ihan vaan psykologisessa mielessä. En usko että auttaa kun en usko olevani raskaana. Siis tiedän etten ole raskaana.
Ap
Et ole harrastanut seksiä viimeisen kuukauden aikana?
Mulla toimii lantion seutua vapauttava yin-jooga
Mulla auttaa syöminen. Usein pms-oireissa tulee syötyä liian vähän, kun tuntee itsensä turvonneeksi ja on huono olo. Kunnollinen ateria ja ehkä vähän herkkuja päälle, niin kroppa tajuaa että ei ole mikään kriisitilanne päällä ja alkaa toimia normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset housut siis. Ne voisi myös yhdistää lyhyeen (vai miten toi taipuu) paitaan ja lähteä ihmisten ilmoille niin varmasti alkaa! 🙏Sinulle joka ehdotit edelleen sen raskaustestin tekoa ihan vaan psykologisessa mielessä. En usko että auttaa kun en usko olevani raskaana. Siis tiedän etten ole raskaana.
Ap
Kaikki on mahdollista! Mites Jeesuksen äiti oli edelleen neitsyt Jeesuksen syntyessä?
Munalla ne olen itse saanut alkamaan, eli mies panee kunnolla ja sen jälkeen alkaa. Vai onko jo testattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole harrastanut seksiä viimeisen kuukauden aikana?
Jos on tehty vaikka sterilisaatio (ja mahdollisesti miehelle vasektomia), niin kyllähän se raskaus on ihan kaikkein epätodennäköisenä selitys viikon verran myöhässä oleville kuukautisille.
Baarikierros valkoisissa housuissa ja kunnon pano päälle vois olla kyllä ihan hauska tapa saada kuukautiset alkamaan. 😁
Mulla on aina olleet sellaiset kuukautiset, että tulevat tarvittaessa vähän ajoissa tai vähä myöhässä, että tulevat mahdollisimman huonoon aikaan. Nyt taitaa olla jo vaihdevuodet alkamassa, kun on niin pitkiä kiertoja, mutta viimeksi oli kuukautiset marraskuussa, kun oltiin reissussa, ja nyt hei taas viikko sitten tuhrutti, kun oltiin kylpylälomalla. Sen välin olin tietty ihan vaan kotosalla ilman sen kummempia suunnitelmia. Onneksi tuo tuhru ei äitynyt kunnon vuodeksi, ja ne marraskuiset kuukautisetkin oli tavanomaista niukemmat.
Ei se seksiloma mene pilalle, siitä tulee vain ns. suihinottoloma. Voit pukeutua seksihepeneisiin ja antaa "loputtomasti" suikkareita miehellesi. Ei varmasti pahastu tästä ideasta.
En tietenkään suosittele tätä, mutta kai se känni rentouttanut sen verran että vuoto on lähtenyt liikkeelle.