Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höpsähtänyt ystävämies

Vierailija
18.02.2023 |

Ystävä mies, tuttu jo vuosia, on alkanut vieraantua todellisuudesta.

Yksi suhde hällä takana, jonka aikana alkoi persoonallisuus sirpaloitumaan. Eronsa jälkeen hankkinut monta kissaa, keräilee kasveja ulkoa ja toki on vieraslajejakin, jotka ovat kaikki täynnä ötököitä. Vaatteensa haisee kissojen jätöksiltä, meidän maailman kiltein koira murisi hänelle, vaikka koira on aina ollut kaikkien kaveri.

Kovasti jakelee neuvoja miten minun tulisi elämääni elää ja lapsiani kasvattaa. Hänellä on kuulemma myös kyky ennustaa, ja hänen mukaansa eroamme miehen kanssa 5 v sisällä, sillä parisuhteemme on hajoamispisteessä (ei siis oikeasti ole).

Kertoo kuinka naisten kanssa on koko ajan flirttiä päällä. Kaupassa kuulemma päät kääntyvät ihailemaan häntä.

Filosofiasta on kovasti kiinnostunut, vaikkei tunnu ymmärtävän eri teorioista todellisuudessa mitään.
Viimeksi kun juteltiin, hän takertui jokaiseen asiaan kysymällä minulta miksi. Hänellä meni pohdinnat ihan yli, sillä kun suurinpiirtein sanoin laittavani tiskikoneen päälle, hän alkoi pohtimaan, että mikä on nyt tämän takana. Yritti saada mua pohtimaan, miksi laitan tiskikoneen päälle. Ymmärrän kyllä kysymyksen, mutta hän ei edes itse kysyjänä ymmärtänyt mitä todella kysyi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko silti perää(säälistä) Jumala rakastaa iloista antajaa.

Vierailija
2/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja rakastavat miehet ovat hyviä ihmisiä, mutta sinä et kuulosta hyvältä ystävältä, etkä minkäänlaiselta ystävältä. Miksi roikut tuon miehen seurassa, jos kuitenkin ajattelet hänestä noin ilkeästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenlinko kirjoitti:

Annoitko silti perää(säälistä) Jumala rakastaa iloista antajaa.

Eikö elämässäsi todellakaan ole muuta kuin seksipuhua palstoilla? Kuinka surkea oletkaan.

Vierailija
4/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pihi Arska ?

Vierailija
5/5 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoja rakastavat miehet ovat hyviä ihmisiä, mutta sinä et kuulosta hyvältä ystävältä, etkä minkäänlaiselta ystävältä. Miksi roikut tuon miehen seurassa, jos kuitenkin ajattelet hänestä noin ilkeästi?

Olen samaa mieltä kissoja rakastavista miehistä. Mutta niistä kissoista pitää pitää huolta. Normaali kissoja rakastava mies ei haise metrien päähän.

Oltiin joskus hyviä ystäviä, jaettiin huumorintaju, ja toki ollaan tunnettu vuosia.

Jotain vain tapahtui, kun yhtäkkiä muuttui todella negatiiviseksi ja alkoi kritisoimaan elämääni verhoten sen "syvällisyyteen". Ei tietenkään olla niin paljoa tekemisissä nykyään, mutta en ole viitsinyt kokonaan katkaista välejä, vaikka juttunsa menneetkin oudoiksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi