Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytekakku tarhaan

Vierailija
21.11.2006 |

Viimekeväiseen (kuopuksen synttäri) tapaan vein täytekakun tarhaan, kun tänään on kakkosen virallinen synttäri. Saavat sit iltapäivällä herkutella! Ilolla ottivat vastaan, viimeksikin sain kovasti kehuja!

Mä niin tykkään ilahduttaa ihmisiä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on ollut täällä puhetta aiemminkin ja yleensä sääntö on että ei mitään kotitehtyä tarhaan.

Vierailija
2/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti välissä on muutakin kuin pelkkää hilloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin keksipaketin ja senkin piti olla avaamaton.

Vierailija
4/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi viedä itsetehtyä???

Vierailija
5/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniasyistä pitää olla avaamattomat kaupan pakkaukset, jos jotain haluaa viedä.

Vierailija
6/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes pullat käyneet. Täytekakku ei nyt ainakaan kuulemma.

Vierailija
7/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hox hox

Vierailija
8/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakaan meillä ei saa viedä myöskään mitään itseleivottua täytekakkua päiväkotiin...

muttta kyllä ap on sit ihana ihminen...

Vierailija
9/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään täytyy olla tarkat tuoteselosteet ja parasta ennen jutskat tiedossa.

Vierailija
10/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa kuulema viedä itse tehtyä tarhaan.

Alussa olin sitä hyvin pettynyt - mutta nyt jo ymmärrän, että ei ole ainoastaan kyse sitä, että joka mahdollisesti allergisoiva aine jää kertomatta, vaan myös sitä, että minun tekemä ei vältämättä ole kaikkien sääntöjen mukaan tehty ja pahimassa tapauksessa aiheutan jonkinlaisen vatsatautiepidemian (toki meidän perhe ei ole koskaan sairastunut syömällä minun tekemäni ruoka, mutta kerta on ensimmäinenkin)

Kiva kun jaksat viedä!

Vierailija
11/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää olla siinä kakkulaatikossa ja tuoteseloste selvänä esillä

Vierailija
12/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisia ja hyviä!

Vierailija
13/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteenä mustaviinimarjahilloa ja kermaa, sivuilla kermaa ja päällä runsaasti Fazerin sinisestä raastettua suklaamurua.

Vierailija
14/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tien. Kermahan menee pilalle ensimmäisenä ja maitoallergia on lapsilla niitä yleisimpiä allergioita. Ja jos joukossa on vilja-allergisia ei se kakkupohjakaan ole syötävä.

Vierailija
15/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitä tarhaan saa viedä on paperipääliset namit ja avaamattomat keksipaketit. Naksuja saa myös viedä avaamattoamassa paketissa/pussissa.

Vierailija
16/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kävisikö edes kaupan valmis kakku. synttäreille vien aina paperipussukat karkeilla täytettynä. ostan tiimarista pieniä värikkäitä paperipusseja ja liimaan niihin tarran ja sisällä karkkiaski ja laku. sisältö vaihtelee. viimeksi esikoisen synttäreillä lapset kävelivät vielä tarhassa tyhjä pussukka kädessä. se pussukka siitä jutusta tekee lapsille mieleisen.

Vierailija
17/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlivat siellä kunnolla synttäreitä. Tapa ollut jo vuosikausia eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Lapsi saa toivoa synttäreinään lempiruokaansa jne

Vierailija
18/18 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hoitoryhmässä ei ole allergisia ja olen vienyt itsetehtyjä leivonnaisia. Pojan koulukaverilla oli täysin maidoton ruokavalio, mutta soitin pojan äidille ja kysyin mitä voisin hänelle kakun asemasta tarjota.

Tosi kivaa, että jaksaa panostaa ja on vielä semmoinen hoitopaikka joka ei kiellä viemästä omatekoista. Muistaahan sen omastakin lapsuudesta, kuinka tärkeitä ne synttärit oli. Mulle tulee ainakin jo leipomisesta ihan juhlafiilis, oli sitten kyseessä mitkä juhlat tahansa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme