Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pliis tietävät, yliaikaisuuskontrollista!

Vierailija
21.11.2006 |

Eli varataanko se neuvolassa, koska ja mille viikoille ensimmäinen yliaikaisuuskontrolli sovitaan? Mitä siellä tapahtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tilattiin siellä neuvolassa käydessäni oysiin aika sinne et on n.14 pv yli ja menin sit sinne sairaalaan ja lääkäri katto ja totes et otetaan osastolle ja aletaan käynnistellä.

Vierailija
2/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta sitten ainakin husin alueella yliaikaseuranta siirtyi äitiyspolille viikolla 41+3, käynnistyksestä oli sillon vielä turha haaveilla. Käynnistys olis ollu viikko 42+1 mutta vauva synty ihan ite edellispäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yliaikaiskontrolli oli mulla rv. 40+5 ja toinen 41+4.

Vierailija
4/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta menin.. Kohdun suu oli 4 cm auki.. puhkaisi kalvot.. lapsi syntyi siitä 2 h.. toisen kanssa mittailivat ja ottivat käyrää.. siinä se synnytys sitten samalla käynnistyi..

Vierailija
5/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sudulla mennään normaalisti yliaikais kontrolliin 41+2. Minä menin tosin jo kun oli 40+3 koska minulla korkea verenpaine. Lähetteen tekee neuovola täti. Mullakin tosin käynnistettiin vasta kun oli 42+0. Ja lapsi syntyi leikkauksen avulla 42+1 kun oli jo niin iso että ei käynnistyksestä huolimatta tullut pihalle.