Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi on lasten kanssa vanhemmillaan yökylässä

Vierailija
17.02.2023 |

Montako kertaa soitat lauantaina, tatkot ruokailut ja mitä ovat tehneet?
Aloitatko sunnuntaiaamuna kymmeneltä soittelun, nyt heti tänne. Pyykit pesemään, roskat viemään, lupasit korjata kaapin saranan. HETI tänne!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kännissä vai mikä on hänen ongelmansa?

Lasten kanssa huomenna menossa hiihtoloman alkajaisiksi. Viikolla sitten muussa reissussa.

Tuolleen yleensä käy, puhelin soi, viestejä pukkaa, lapsillekin, mitä söitte, ette kai telkkaria saa katsoa. Sunnuntaiaamuna käskyt kovenee.

Vanhempani katsovat toisiaan ja pyörittelevät silmiään kun yhtä puhelimessa selittelyä niin minulta kuin lapsilta.

Jos pulkkamäkeen puhelinta ei otettu mukaan, äidiltä tiukattiin missä ollaan ja onko se mäki turvallinen.

Sehän on täysin oma valintasi jäädä tuollaiseen parisuhteen irvikuvaan.

Samaa nauroin! Jo on tumpelo tossu, jos on ensinnäkään tuollaiseen suhteeseen mennyt ja jäänyt. Oma vika.

Vierailija
22/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kännissä vai mikä on hänen ongelmansa?

Lasten kanssa huomenna menossa hiihtoloman alkajaisiksi. Viikolla sitten muussa reissussa.

Tuolleen yleensä käy, puhelin soi, viestejä pukkaa, lapsillekin, mitä söitte, ette kai telkkaria saa katsoa. Sunnuntaiaamuna käskyt kovenee.

Vanhempani katsovat toisiaan ja pyörittelevät silmiään kun yhtä puhelimessa selittelyä niin minulta kuin lapsilta.

Jos pulkkamäkeen puhelinta ei otettu mukaan, äidiltä tiukattiin missä ollaan ja onko se mäki turvallinen.

Sehän on täysin oma valintasi jäädä tuollaiseen parisuhteen irvikuvaan.

No ei kai tuossa parisuhteessa niinkään ole ongelmia, mutta äidin suhteessa lapsiinsa.

Ai parisuhteessa ei ole ongelmia, jos eukko ei luota miehen osaavan hoitaa lapset loman ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan viestejä muutamia kertoja miten vieralu sujuu ja mitä lähennä lapseni tekee kyläillessä, koska olen kiinnostunut mitä lapselleni kuuluu ei niinkään miehelleni. Ihan normaalia ajatusten vaihtoa mitä tehdään päivittäin muutenkin. Ei mitään käskytystä.

Vierailija
24/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkutan iloisesti takavaloille ja nautin hiljaisuudesta. Sunnuntaina tiedustelen miten ehkä aikovat palata.

Vierailija
25/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan viestejä muutamia kertoja miten vieralu sujuu ja mitä lähennä lapseni tekee kyläillessä, koska olen kiinnostunut mitä lapselleni kuuluu ei niinkään miehelleni. Ihan normaalia ajatusten vaihtoa mitä tehdään päivittäin muutenkin. Ei mitään käskytystä.

Miksi olet miehesi kanssa, jos sinua ei kiinnosta, mitä hänelle kuuluu?

Vierailija
26/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et luota mieheesi ja anoppiisi? Että miehesi ei uskaltaisi ronklata joka ruuasta ja satukirjasta?

Vierailija
27/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et luota mieheesi ja anoppiisi? Että miehesi ei uskaltaisi ronklata joka ruuasta ja satukirjasta?

En ymmärrä nyt mitään tästä? En ole valittanut ikinä appivanhempien ruuasta tai puuttunut mihinkään mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
28/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen hoitolaitoksessa voi yöpyä ja olisi outoa, että menisivät yöpymään noinkin lyhyen matkan päähän.

Toiselle vanhemmalle taas lapset eivät erityisemmin halua matkustaa, puolen maan läpi ja perillä odottaa työleiri, kyllä mökillä riittää aina puuhaa. Sinne joutuu aina, vaikka menisi heidän kaupunkikotiinsa. Saattaisin soitella miehelle lauantai-iltana, että miten menee. Lasten syönneistä ei varmaan kyselisi, kyllä nyt aikuisten ihmisten pitää osata pitä huoli itsestään.

Vierailija
29/29 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin joskus mennyt lasten kanssa reissuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä