Mistä välikausihousuja tähän aikaan (130 cm)
Onko kukaan nähnyt/etsinyt itse välikausihousuja. Sää kun on mitä on, toppahousut on ihan liian kuumat ekaluokkalaiselle, pitäisi löytää välikausihousuja kun vanhat alkaa olla liian pieniä (syksyllä en arvannut että niitä tarvitaa talvellakin). Onko kukaan nähnyt pääkaupunkiseudulla, mielellään jotenkin kosteutta pitäviä välikausihousuja hiljattain?
Kommentit (3)
heille jää usein muutamia kappaleita varastoon kannattaa kysyä
Myy kahdenlaisia välikausihousuja tammikuuhun asti. Jälleenmyyjät saat selville tukusta, nettisivujen kautta lingonblabar.com.
Minulla olisi suoraan myydä sinulle 130cm välikausihousut mallia Johan, joka ei ole vettähylkivää materiaalia, kuten toinen mallimme Kevin. Sitä ei ole nyt mulla varastossa, mutta saat sen tosiaan minun tai jonkun toisen jälleenmyyjän kautta...
Kölli
kannattaa katsella. Ainakin täällä Turun seudulla oli viikko sitten Stadiumin liikkeessä mm. Craftin asuja. Ovat kosteussuojattuja, housut muistaakseni n. 30 e. Oma poikani käyttää tällä hetkellä koulussa Jonathanin kosteusuojavälikausihousuja. Ovat vähän paksumman tuntuista kangasta. Sitä myy JesperJunior, mutta en tiedä onko heillä vain toppaa myynnissä tällä hetkellä.