Kauanko kalapuikot säilyy jääkaapissa?
Ostin eilen kalapuikkoja ja minulla ei ole pakastinta. Kauanko säilyy jääkaapissa?
Kommentit (17)
Itse pyydetyt vai kaupasta ostetut?
Lue siitä paketin kyljestä, kyllä siinä kerrotaan.
Kaupasta pakastealtaalta ostetut k-menun kalapuikot.
Ikuisesti jos et ota niitä pois sieltä...🤔
voitko pyytää jotakuta lukutaitoista lukemaan siitä pakkauksesta vastauksen kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy seksiin?
Oho. En ollutkaan enää seksiosiossa. :D
Ei lue pakkauksessa, siitä ei ilmene mitään.
Mä käyttäisin 2vrk kuluessa, ei yhtään pidempää säilytystä jääkaapissa.
Luulisin että pari päivää säilyy jääkaapissa käsittelemättömänä. Paistettuna olen säilyttänyt pari päivää jääkaapissa eikä maku tai rakenne ole muuttunut ja syön kylmänäkin file kalapuikkoja jos niitä jää uunissa kypsentämisen jälkeen jääkaappiin ylimääräisiä.
Säilytysohje
SÄILYTYS: -18°C tai kylmemmässä.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-250g10kpl-kalapuikot-msc-pakaste/…
Kuinka joku pystyy elämään ilma pakastinta sillä siellähän pitää olla kolmen päivän kotivaraa jos sairastuukin. Meillä on aina viikoksi ruokaa pakastimessa vähintäänkin.
Jos ei ole pakastinta niin kypsennä ne uunissa tai pannulla heti niin sen jälkeen säilyy jääkapissa ainakin muutaman päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta pakastealtaalta ostetut k-menun kalapuikot.
Miks et Pirkka kun ovat paljonkin parempia.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että pari päivää säilyy jääkaapissa käsittelemättömänä. Paistettuna olen säilyttänyt pari päivää jääkaapissa eikä maku tai rakenne ole muuttunut ja syön kylmänäkin file kalapuikkoja jos niitä jää uunissa kypsentämisen jälkeen jääkaappiin ylimääräisiä.
Säilytysohje
Kuinka joku pystyy elämään ilma pakastinta sillä siellähän pitää olla kolmen päivän kotivaraa jos sairastuukin. Meillä on aina viikoksi ruokaa pakastimessa vähintäänkin.
Jos ei ole pakastinta niin kypsennä ne uunissa tai pannulla heti niin sen jälkeen säilyy jääkapissa ainakin muutaman päivän ajan.
Mulla kyllä on pakastin, mutta eläisin pelkillä kuiva- ja jääkaapin aineksillakin ainakin pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Säilytysohje
Kotivara on kuivakaapissa, ei pakastimessa. Eipä niistä pakasteista mitään iloa ole esim. pitkän sähkökatkon aikana.
t. pakastimeton
Paistaisin heti ostettuani, jos pakastinta ei ole.
Ensin esipeset jauhenlihan ja lisäät kalapuikot sen kanssa pannulle, namnam
Itse pyydetyt vai kaupasta ostetut?