Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon paska ihminen!

Vierailija
17.02.2023 |

En halua mennä sukulaistytön syntymäpäiville. Inhoan juhlia,en viihdy yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän niitä monta pvä jopa viikkoja etukäteen ja juhlien jälkeen on tosi huono olla.

Vierailija
2/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä jos ei halua. Kohteliasta ja kilttiä olisi kuitenkin lähettää onnittelukortti ja ehkä kukkia tai lahjakin päivänsankarin iästä riippuen.

Minä mietin parhaillaan, millä pääsisin luistamaan miehen hyvän ystävän nelikymppisiltä. Ne järjestetään ravintolassa, kestävät koko illan, enkä vain jaksa sellaista nyt. Ehkä sanon, että lapsella on kuumetta.

Vierailija
4/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä jos ei halua. Kohteliasta ja kilttiä olisi kuitenkin lähettää onnittelukortti ja ehkä kukkia tai lahjakin päivänsankarin iästä riippuen.

Minä mietin parhaillaan, millä pääsisin luistamaan miehen hyvän ystävän nelikymppisiltä. Ne järjestetään ravintolassa, kestävät koko illan, enkä vain jaksa sellaista nyt. Ehkä sanon, että lapsella on kuumetta.

Joo kiitos. Ehkä teen niin että jään pois. Itseä vaan hävettää kieltäytyminen, en tiedä miksi.

Tuntuu että juhlat nykyään vaan rahankeruu tilaisuuksia. Kuka edes haluaa juhliin nykyään. Ite oon introvertti ja mieskin on ja joutuisin yksin menemään kuitenkin.

Ap

Vierailija
5/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun meillä on nää koirat joita ei voi ottaa mukaan eikä niitä saa mihinkään hoitoon niin mun täytyy taas jäädä kotiin ja mieheni vaan menee sukujuhliin...

...mulle ihana vapaapäivä koirien kanssa, todella paljon parempaa seuraa kuin sukulaiset.

Vierailija
6/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

httuoss

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme