Mitä on käytännössä suhde, jossa naisella on omat lapset ja yhteishuoltajuus ja miehellä ei ole hetkeen ollut suhdetta?
Voiko toimia, jos miehellä ei ole kokemusta omista lapsista? Jaetaanko kulut puoliksi vai nainen maksaa enemmän, koska omat lapset? vuokrat, ruuat yms? Auttaako mies lastenhoidossa? kokemuksia?
Kommentit (5)
Eikö joka talous itse sovi omat kuviot maksuista?Mutta jos menet tuollaiseen suhteeseen niin muista että se hommiin lasten ehdoilla.Kannattaa myös etukäteen selvittää eronneen parin välit.Siis etteivät ole ilmiriidoissa esim.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joka talous itse sovi omat kuviot maksuista?Mutta jos menet tuollaiseen suhteeseen niin muista että se hommiin lasten ehdoilla.Kannattaa myös etukäteen selvittää eronneen parin välit.Siis etteivät ole ilmiriidoissa esim.
hommiin=homma toimii...
Kulujen jakaminen oikeudenmukaisesti on erittäin vaikeaa, jos ei lähdetä kirjaamaan ylös jokaista ruokatarviketta, mitä kukin käyttää, joten jos se on hyvin tärkeää, ei ehkä onnistu. Muutenkin on aika iso juttu nuo lapset.
Mikä lapsista tekee ison jutun? Eikö se ole kätevää, ettei tarvitse itse viettää vauvavuosia?
up