Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repatha käyttäjiä?

Vierailija
17.02.2023 |

Onko täällä ketään jolla tuo käytössä. Paljonko se maksaa ja kuka teillä laittaa pistoksen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuota lääkettä ja itse pistän helppoa, kynä. Lääke on kallis onneksi meillä suomessa on lääkekatto ja sehän paukkuu heti kun tuon 3kk satsin ostaa.

Vierailija
2/4 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuon Repatha kolesterolilääkkeen käyttäjä jo kaksi vuotta. Itselläni on lääkkeen käytön aikana suun-, nielun-ja poskionteloliman eritys on kasvanut valtavasti vaivaksi saakka. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rebatha ollut käytössä kolme vuotta.

Nenän tukkoisuus lisääntyivät Rebatha myötä. Poskiontelotulehdukset lisääntyivät ja lopulta jouduttiin tekemään fess, eli poskionteloiden laajennusoperaatio.

Ainoa lääke jolla saan liian korkean kolesterolin alas. Statiinit tekivät minusta miltei liikuntakyvyttömän, kun alaraajakivut olivat sietämättömän. Rebathasta en saa kipuja.

Vierailija
4/4 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Rebathaa sydämmen ohitusleikkauksen jälkeen, kevättalvesta 2024. Alkuun siitä ei tullut mitään oireita, en ainakaan huomannut. Statiineista (2 eri) tuli vuosien varrella semmoisia kestämättömiä lihasongelmia/kramppeja, kolmannesta rajuhkoja nokkosihottuma-kohtauksia--kokeilin kolme eri kertaa sitä samaa--kun sen ei pitänyt aiheuttaa kramppeja, mutta en voinut käyttää (muuten 3 eri statiinia). Mutta nyt ainakin jo reilun vuoden ajan olen kärsinyt ihan kamalista pakara/reisikrampeista. Kirjaimellisesti ne vetää kyyryyn ja kyykkyyn, välillä kivusta huutaen, päivittäin ja monen monta kertaa päivässä. Olen jo kolmelle eri lääkärille asiasta maininnut ja kukaan ei oikeasti reakoi asiaan. Muuta kuin että johtunee selästä. Ei kuulemma voi johtua Rebathasta. En pysty enää kramppien vuoksi liikkumaan sitäkään vähää kuten ennen. Myös lihaskatoa on tullut selvästi muutaman vuoden aikana. Selkäkin oireilee enemmän, kun ei pysty tarpeeksi liikkumaan (on jo välilevyongelmia ja selkäydinkanavan ahtauma). Olen ruvennut harkitsemaan rollaattorin hankkimista, jotta pystyisin liikkumaan kamalista krampeista huolimatta ees jotenkin (täytän vasta 60). Kesällä oli yksi viikko ettei juurikaan krampannut ja ihmettelin sitä. Sitten hokasin että olin unohtanut määrättynä ajankohtana pistää Rebathaa eli olin lähes kaksi viikkoa ilman sitä ja juuri sillä toisella vkolla krampit helpottuivat. Lääkemäärästä varmistin unohdukseni. Luulen oikeasti että minun kohdalla nämä elämää haittaavat pahat krampit johtuu juurikin Rebathasta. En oikein tiedä mitä teen, aika toivoton olo...takana kuitenkin pallolaajennuksia, stenttitromboosia, sydäninfarktia ja avoleikkaus. Astmaatikkona en osaa noista edellisten tukkoisuus/liman erityksistä sanoa. Ne menee jos niitä on astman piikkiin. Onko muilla Rebathan käyttäjillä vastaavia hankalia kramppiongelmia ? Ulkomaan sivuilta löysin vastaavia kokemuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi