Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmani

Vierailija
17.02.2023 |

Olen ruma, sosiaalisilta taidoiltani heikko, r- vikainen mutta peruskpulusta lähtien kaikissa opiskeluissa ylimmät arvosanat liki joka aihealueessa. Luen paljon, seuraan asioita.
Minua pääsääntöisesti pidetään tyhmänä, niin töissä kuin muualla, puolison kaukaisemmat sukulaiset sukujuhlissa, ohitetaan.
Terveyskeskuksen sh kysyi osaatko tietokonetta käyttää ja katsoa kannasta itse asioita. Siis oikeen mietin vaikutusta minkä.annan ulospäin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammattisi on? Vai oletko työelämän ulkopuolella? 

Monesti ujot ihmiset jätetään ulkopuolelle ja ohitetaan. Tyhmiä oletuksia ihmisillä. 

Vierailija
2/3 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puheestasi huomaa? Älä sure, oman alani yksi suurimmista neroista oli kuulemma aivan laitapuolen kulkijan oloinen. Vaikutti olevan muutenkin pihalla. 

Ja kyllä minäkin osaan ihmisiä hämmästyttää. Olen opetellut nimenomaan käyttämään sellaisia sanoja, joista kuulijalle selviää erehdyksensä ennen kuin tulee nolompi tilanne. Eli en peittele sivistystäni niin paljon kuin nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ammattisi on? Vai oletko työelämän ulkopuolella? 

Monesti ujot ihmiset jätetään ulkopuolelle ja ohitetaan. Tyhmiä oletuksia ihmisillä. 

Toimistotöissä, ammattitaitoa ja koulutusta vaativassa. Mutta ihan selvä ettei urakehitystä ole, nyherrän omaa sarkaani .