Ravintolat syrjivät ruokakuskeja
Olen ruokakuski.
Menin pitseriaan ja pidin korkealla tilausnumeroa. Muistakaa, että autoritaariset myyjät ovat pompotelleet minua siitä, että en näytä numeroa ja vaativat sanomaan sen. myyjä toi paketit ja ja käski laittaa repun pöydälle niin kuin muutkin, jotta hän pakkaa. En ymmärtänyt vaatimusta ja odotin numerokysymystä. Hän katsoi suoraan silmiin, siristi ja pudisti päätään niin kuin "oletko tyhmä". kysyin mitä ja selvensi haluavansa pakata. Sanoin, että eiku minä pakkaan. Hän sanoi joo. Hän kysyi miksi odotat siinä ja käveli pois. Kommentoin asiakkaille kiusaako hän minua ja nyt jos sanon vastaan, saan potkut. Laukkua ei pidä laittaa pöydille ruokaravintoloissa, koska ne ovat epähygienisiä.Pakkasin tavarat itse lattialla olevaan reppuun, kun myyjä oli asettanut pakkaukset valmiiksi pöydälle. Kommentoin, että en minä mitään odota, sinä halusit jotain ja minä en ymmärtänyt mitä. Kiitin lähtiessäni ja hän vastasi kiitos. Olisi pitänyt sanoa, että näytän numeroa, koska sinä ehkä vaadit sitä.
Toinen tapaus:
Sain myyjän sanomaan asiakasjonon kuullen, "nyt tää on vähän erikoista. Kyllä, olet erikoinen". Sehän on solvaus. Vastasin, saanko sanoa miltä sinä näytät. Hän sanoi, eeei ja alkoi palvella muita.
Sanoin alussa, että minä näytän numeroa siksi, että en tiedä, että laitatko sinä sen paketin pöydälle vai vaaditko minua todistamaan numeron. Vitsailin siitä, kun jonossa ollut ihminen ihmetteleli, saako täältäkin tilata.
Nainen syytti minua muistinsa solvaamisesta, kun selvensin vitsiä ja näytin numeroa.
Hän käyttäytyi niin kuin auktoriteetti ja teki niin, että kaikki mitä kuljettaja sanoo on ilmaa.
Hän sanoi, nyt mä en tiedä mitä sä oikeen toimitat pakettia pakatessaan.
Hän antoi kaksi juomamukia tuessa ilman paperipussia ja pyysin pakkaamaan ne. Hän sanoi kovaa, no sit mä annan sulle toisen paperipussin. Ihan kuin se olisi liikaa kannettavaa.
Kommentit (3)
Äsken teit saman aloituksen hieman eri sanoin,miksi jankutat näitä ääliömäisiä juttujasi?
Erittäin tyly ja katkerakin kommentti.