Miksi ostatte kiinalaista teknologiaa
Täällä kaikki aiheesta kuin aiheesta viisastelevat ja esittävät älykästä. Ja kädet täynnä ja koti kiinalaista halparoskaa. Käyttöikä hurraa hurraa jos 3 vuotta.
Avatkaa ovi ja menkää ulos kahville.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan Kiina on ihmiskunnan syöpä. Siellä ihmiset ovat valtiota varten eikä valtio ihmisiä varten.
Totta. Kiinan tuotteita ostava tukee diktatuuria, ihmisoikeuksien polkemista, kansanmurhaa ja naisten heikkoa asemaa ja samalla hurskastelee Venäjästä :D vu miten noloa.
Ne on vain muslemeita mitä ne polkee.
Mikäli ei ole vaihtoehtoja, jat tarvitsen tuotteen x, niin ostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan Kiina on ihmiskunnan syöpä. Siellä ihmiset ovat valtiota varten eikä valtio ihmisiä varten.
Totta. Kiinan tuotteita ostava tukee diktatuuria, ihmisoikeuksien polkemista, kansanmurhaa ja naisten heikkoa asemaa ja samalla hurskastelee Venäjästä :D vu miten noloa.
Ne on vain muslemeita mitä ne polkee.
"VAIN"?
Lännen tuotanto siirrettiin kiinaan halpojen tuotantokustannusten takia. Nyt kiina on talousmahti, joka vaikuttaa koko maailmaan.
Jos syyllistä haetaan, onko kiina syyllinen?
On vähän lapsellista kitistä, kun kakka on jo housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ulos kahville?
Hitot minä tuonne lumipyryyn kahville menen. Minä juon omassa keittiössäni.
Mistä ap muuten päättelet, että olen ostanut kiinalaista teknologiaa? Kerro.
Kulmakarvojen asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tuotteet on boikotissa
Sanoo thaimaalaista pakastekanaa järsivä rotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte kiinalaista teknologiaa.
Koska se suomesta ostettu kaksaa kymmenen kertaa enemmän, ja jopa postimaksu maksaa enemmän kuin se tuote kiinasta kotiin tuotuna.
Näin se on.