Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin Ruotsiin? Ystävä pääsi Ruotsiin hoitajatyöhön kolme vuotta sitten. Nyt kehuu minkälaisen elintason saa 7000 euron kuukausipalkalla. OLEN JÄRKYTTYNYT!

Vierailija
16.02.2023 |

Ostelee luksusliikkeistä välillä kaikkea kivaa (Suomessa vastaavia luksusliikkeitä ei ymmärrettävästi juuri ole), syö päivittäin ulkona tasokkaasti ja käy ystävien kanssa illanvietossa - hemmotteluhoidon jälkeen. Autona hänellä on Ruotsissa ostettu Tesla. Ei edes siivoa asuntoaan itse, koska hänellä käy siivooja. :O Matkustelee ulkomaille aika paljon. Nyt haaveilee ison veneen ostamisesta.

Vertailimme, että hänellä jää pakollisten menojen jälkeen minuun verrattuna 18-kertainen summa rahaa käteen. :O Ihmekös on millä elää.

Samaa työtä tehdään, vain eri maissa.

Hirveästi tekisi mieli lähteä Ruotsiin töihin. Onko kukaan samoissa aikeissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde. Mikäs siinä. Sama säätilakin. Et ehkä huomannut vuosien varrella että muualla on erilaista ja siksi yllätti summa. Köyhillä silti hankalaa joka maassa, ei kannata unohtaa, Ruotsissa jopa tukalaa.

Vierailija
2/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on tuloverotus melkein sama kuin Suomessa.

Että ei sielläkään tolla palkalla jatkuvasti luxusta ostella tai huvijahteja päivitetä uusiin.

Vierailija
4/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa Ruotsiin!

Vierailija
5/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin että keskipalkka sairaanhoitajalla Ruotsissa on noin 3tonnia. Ilmeisesti 7tonniin pitää tehdä paljon pyhiä ja öitä ja olla kokemusvuosia?

Vierailija
6/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-kertainen summa enemmän pakollisten kulujen jälkeen. Voi olla vaikka 18 eur. Toiselle jää 1 eur.

Vierailija
7/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiaan pääsisi myös. Rekryavat Englannista hoitajia ihan kybällä. Siellä olisi myös hyvä ilmasto ja kieli hallussa.

Vierailija
8/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa lomia saa pitää paaaljon joustavammin eikä ole sellaista minä minä -meininkiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi