Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen , kysytkö koskaan mieheltäsi onko tämä

Vierailija
16.02.2023 |

saanut sinulta riittävästi pillua. Tämä siksi koska mieshän ei saisi vieraita naisia katsella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry naiset tuo huono sana valinta. Siis

onko mies saanut tarpeeksi seksiä tai rakastella

kanssasi

Vierailija
2/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinta on yhdyssana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkun nussija sen sijaan ei ole.

Vierailija
4/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole ainakaan kysynyt, kun tietää, että olisin halunnut enemmänkin. Saanut toki koko ikäni ihan kohtuullisesti seksiä viikoittain. Mutta olen saanut kyllä ihan vaimon luvalla katsella kauniita naisia. Tietää, että katsoisin viriilinä miehenä  joka tapauksessa. Samoin katselee  vaimo komeita miehiä silmäkarkkina. Joskus kauan sitten kun telkusta tuli vielä musiikkivideoita, niin vaimo aina vinkkasi, että nyt se sun video tulee. Tarkoitti sitä aerobic videota, missä nätit tytöt  pyllisteli. Miehet tietää kyllä mitä tarkoitan.

Vierailija
5/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tosi vaikea kysymys kysyä asiaa

noin päin niin miehelle kuin naisellekkin, mutta

olis se vaan niin mahtavaa kun joskus kysyis.

Minä en kyllä saa edes youtube videoita katsoa,

jossa typykät ovat vähissä asuissa tai muuten

hyvän näköisiä. Kyllä siinä pauhaaminen alkaa. Saa kuulla mitä pahaa on tehnyt

Vierailija
6/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi

tse kysellä; saa niin paljon  kuin jaksaa, minä se olen joka enemmän haluan.Ja eipä olla vasta nähtyjä!

Vierailija
7/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itse asiassa on.

Vierailija
8/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole toisten naisten katselua kieltänyt enkä siihen pystykään. Välillä saa kuulemma riittävästi, välillä ei. Luulisin että on aika normaalia, en minäkään saa aina kun haluan ja se on ihan ok.

Vierailija
9/13 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt useinkin, meillä päivitellään molempien tyytyväisyys seksi- ja muuhun elämään hyvin usein, ei oleteta mitään. Kysytään onko jotain mitä haluaisi lisää/vähemmän tmv. ja sitten toimitaan sen mukaan mitä vastaillaan ja on toiveissa. Vieraitakin saa halutessaan katsoa, ja kokeillakin sopivan tilaisuuden tullen jos niin haluaa, se ei ole minulta pois.

Vierailija
10/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina ku haluaa. Itse muun ajan puutteessa. Katselen muita, sekin saa katsoa. Saa vaikka koskea kunhan ei tee sitä salaa.

Vierailija
11/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itse asiassa on.

Menit juuri laskemaani miinaan.

Tommosia te pilkunnussijat sitten olette. Kun oikeasti mitään sanottavaa ei ole, aletaan nussimaan pilkkua. Kai te sitten tuosta jotenkin nautitte.

Vierailija
12/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt useinkin, meillä päivitellään molempien tyytyväisyys seksi- ja muuhun elämään hyvin usein, ei oleteta mitään. Kysytään onko jotain mitä haluaisi lisää/vähemmän tmv. ja sitten toimitaan sen mukaan mitä vastaillaan ja on toiveissa. Vieraitakin saa halutessaan katsoa, ja kokeillakin sopivan tilaisuuden tullen jos niin haluaa, se ei ole minulta pois.[/

/

Olet viisas nainen. Tuollaisessa suhteessa on

suorastaan ihanaa elää. Itse en katselis

ketään vieraita naisia enkä kaipailis

kun olis noin mukava rouva, jonka kanssa

elää.

Vierailija
13/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt useinkin, meillä päivitellään molempien tyytyväisyys seksi- ja muuhun elämään hyvin usein, ei oleteta mitään. Kysytään onko jotain mitä haluaisi lisää/vähemmän tmv. ja sitten toimitaan sen mukaan mitä vastaillaan ja on toiveissa. Vieraitakin saa halutessaan katsoa, ja kokeillakin sopivan tilaisuuden tullen jos niin haluaa, se ei ole minulta pois.[/

/

Olet viisas nainen. Tuollaisessa suhteessa on

suorastaan ihanaa elää. Itse en katselis

ketään vieraita naisia enkä kaipailis

kun olis noin mukava rouva, jonka kanssa

elää.

Kiitos :) on tätä suhdetta jo reilut 20 vuotta kestänyt. Meidän onnen avaimet lienee siinä,ettei olla oltu ehdottomia minkään suhteen, ollaan säilytetty tietynlainen vapaus vahvasta sitoutumisesta huolimatta. Avoimuudella,avarakatseisuudella ja aidolla halulla päässee pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan