Pitäjänmäen ala-asteesta kokemuksia
Lapsi olisi menossa tuohon kouluun vuoden päästä syksyllä. Hurjat viime aikojen otsikot Helsingin koulujen tilasta huolettaa hirveästi. Millaisia kokemuksia teillä on ollut tuosta kouluista? Ja itse asiassa kiinnostaa kokemukset muistakin alakouluista vertailun vuoksi.
Kommentit (6)
Hyvin huonoja kokemuksia lasteni koulunkäynnin ajalta. Liikaa m*muja, niiden muodostamia jengejä, väkivaltaa, varkauksia, kiusaamista. Ongelmille ei tehty mitään, niitä vähäteltiin ainoastaan. Ihan hirveä koulu joka pilasi lasteni koulutuksen vuosiksi. Yksikään opettaja tai s rehtori ei ottanut ongelmia tosissaan, vaikka jopa poliisi joutui käymään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huonoja kokemuksia lasteni koulunkäynnin ajalta. Liikaa m*muja, niiden muodostamia jengejä, väkivaltaa, varkauksia, kiusaamista. Ongelmille ei tehty mitään, niitä vähäteltiin ainoastaan. Ihan hirveä koulu joka pilasi lasteni koulutuksen vuosiksi. Yksikään opettaja tai s rehtori ei ottanut ongelmia tosissaan, vaikka jopa poliisi joutui käymään.
Miten tilanteenne ratkesi?
Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia kyseisestä koulusta?
Koko Helsingistä löytyy vain viisi peruskoulua joista päädyttäisiin amikseen lukion sijaan vielä Pitäjänmäen peruskoulua useammin.
Kukin tyylillään mutta minä ainakin pitäisin huolen siitä että omat lapset pääsevät kouluun joka on asteikon vastakkaisessa päässä.
Onko jollain hyviä kokemuksia? On lähikoulumme.
Tai siis alakoulusta. Itse kun on käynyt koulun, kun puhuttiin vielä asteista, niin jäänyt puheeseen.