Mitä psykologisia erityisvahvuuksia sinulla on?
Oletko tosi hyvä vuorovaikutustaidoiltasi? Osaatko vakuuttaa ihmiset omasta mielipiteestäsi? Pärjäätkö hyvin yksin? Osaatko suojautua manipuloinnilta? Onko sinulla hyvä ihmistuntemus?
Mä pärjään hyvin yksin. Ei ahdista vaikka olisin 24/7 yksin kotona. Nautin vain rauhasta.
Kommentit (8)
Olen huomannut osaavani "lukea" ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita.
Trauman aiheuttama jatkuva, melkein pakonomainen, ihmisten tunnetilojen tarkkailu, joka on ennemminkin oire, ei erityisvahvuus.
Oon tosi optimistinen ja elämäniloinen luonne. Koen että tää on auttanut tosi paljon elämässä ja mulla on valtavat määrät kauniita muistoja. Varmaan myös näiden piirteiden takia olen sopeutuvainen uusiin tilanteisiin ja ympäristöihin.
Olen empaattinen, mutta hiljainen ja yksin toimeen tuleva introvertti.
Resilienssi! Olen käynyt läpi asioita jotka olisi murtaneet melkein kenen tahansa muun. Ja ne on tehneet mustta entistä vahvemman. Olen todella sitkeä luonteeltani.
Olen oppinut pärjäämään yksin.
Osaan olla tarvittaessa yksi muiden joukossa.
Osaan olla huomaamaton. Minulle on monesti sanottu, että kas, en edes huomannut sinua.
Jotenkin luontaista, osaan kai matkia ihmisten eleitä, niin sulaudun joukkoon.
Osaan toimia parhaiten stressaavissa ja kriisitilanteissa.
Jonkin aikaa sitten oli outo tilanne, kun sain neuvoa ambulanssikuskeja, miten sairas läheiseni kannattaisi kuljettaa ambulanssiin, kun meinasivat pudottaa hänet matkalla.
Olen täysin välinpitämätön ihmisten puheille tai arvosteluille. En koskaan suutu enkä riitele kenenkään kanssa.