Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella hidas laihtuminen - mitä mieltä olet?

Vierailija
15.02.2023 |

Olen laihtunut liikuntaa lisäämällä noin 2,5 kg suunnilleen viidessä kuukaudessa. Mitä mieltä olette? Onko laihtuminen todellista, vai vaan omaa kuvitelmaani ja nesteen vaihtelua elimistössä?

Syön aika terveellisestienkä ole muuttanut ruokailutottumuksiani, siksi laihtuminen on hidasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt osin ihan lähtöpainostasikin. Jos olet normaalipainossa lähtökohtaisesti ja pudotettavaa ei ole paljoa, niin tuo hidas tahti on ihan ok ja johtaa todennäköisesti pysyvämpiin tuloksiin kun nopeampi tahti. Lisäksi varmasti helpompi noudattaa, jos tuohon pääseminen ei ole vaatinut isoja muutoksia tapoihin. Sanoit, että et ole muuttnadanut ruokailutottumuksiaso, niin silloin tuo on oikeastaan aika realisti Enkin, koska ne isommat pudotukset tehdn ruokavaliolla, ei pelkällä liikunnalla.

Joten jos tahti on sinulle ok ja tuo liikkuminen tuntuu hyvältä, niin ei muuta kun jatka aloittamallasi tiellä.

Vierailija
2/2 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 5 kuukaudessa 30 kg joskus. Minulle ei sopinut hidas laihtuminen vaan halusin kerralla  laihtua kunnolla. Liikuin ja treenasin joka päivä ja yksinkertaistin ruokavalioni.  En edes käynyt puntarilla pitkään aikaan. Kaveri vaan huomautti että olenko laihtunut ja sitten tajusin mennä puntarille ja olin laihtunut 24 kg siihen mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme