Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itse köyhä, mutta jostain syystä tulen parhaiten toimeen varakkaiden ihmisten kanssa.

Vierailija
14.02.2023 |

Ei sillä, että ihmisen varallisuus määrittelisi ihmistä, mutta olen joskus ihmetellyt miksi lähes kaikki ihmiset joiden kanssa tulen toimeen hyvin ovat äärimmäisen menestyneitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse siitä ettet kaipaa jatkuvaa muistutusta vähävaraisuudesta ja asiassa piehtaroimista muiden yhtä vähävaraisten seurassa?

Ehkä tavallaan se, että itse koitan kovasti päästä eroon köyhyydestä ja koitan keskittyä itseni kehittämiseen, eli kenties siinä mielessä ajatusmaailma sopii ehkä enemmän yhteen menestyneiden kanssa kuin niiden kanssa, joille köyhyys on oikeastaan osa heidän identiteettiään.

Ymmärrän näkökantasi ja ajattelen samoin. Ei ole hyväksi antaa tiettyjen seikkojen muodostua osaksi identiteettiä vaikka tiedostaakin tämän hetkisen tilanteen.

AP jatkaa vielä... Monella köyhällä olen huomannut aika negatiivisia asenteita: ei uskota, että heillä itsellään on mahdollisuus päästä pois köyhyydestä ja s

Moni varakas arvostaa mainitsemiasi perusasioita. Menestys lähtee asenteesta. Se on kaikki kaikessa.

Sinulla on sama, hyvä asenne monelta osin. Teillä on paljon jaettavaa. Se ei aina katso tulotasoon.

Vierailija
22/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varakas ja aina maksajana . Suututtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama pitkäaikaistyöttömänä. Toisten köyhien seura ei hirveästi kiinnosta. Tulen keskiluokkaisesta hyvätuloisesta perheestä, identifioin itseni sivistyneeksi kultturelliksi keskiluokkaiseksi leipäjonossakin.

Vierailija
24/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pienituloinen (on kuitenkin esim. omistusasunto) ja seurustelusuhteissa ole useimmiten niiden kanssa, joilla on perittyä rahaa. Yleensä niin että saan tietää siitä vasta myöhemmin kun suhde jo edennyt.

Oletan että se juontuu siitä että olen käynyt nk hyviä kouluja, joten olen tottunut heidän kaltaisiinsa jo lapsena . He tuntuu tutuilta. Sitä en tiedä, miksi he päätyvät minun seuraani, en ole mitenkään erityisen kaunis tms.

Vierailija
25/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli köyhä tai rikas, niin pääsääntöisesti en itse ainakaan viihdy ihmisten parissa, jos raha on yleisimpiä puheenaiheita. 

Kai se enemmän riippuu siitä minkälaisia ihmisiä valitsee ympärilleen, kun itselläni ainakin on vähävaraisia ja varakkaitakin ystävinä, eikä kukaan heistä yritä mua mitenkään lannistaa tms. 

Vierailija
26/26 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet synnynnäinen perseennuolija. Lakeija. Persu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan