Mikä aiheuttaa sähkölaitteiden rikkoutumisen lähelläni?
Tiedättekö kun ruuhka-aikaan kassajono seisoo, koska se yksi tyyppi onnistui jumittamaan koko systeemin vain yrittämällä maksaa? Se tyyppi olen minä. Voit soittaa minulle, eikä puhelimeni ilmoita siitä lainkaan. Ja minä taas puolestani vien tietokoneeni korjattavaksi, koska se ei käynnisty- ja korjaamo toteaa, että konehan toimii moitteetta.
En usko yliluonnolliseen juurikaan, mutta tämä kyseenalainen ominaisuus raivostuttaa minua. Työkaveri kävi äsken kurkkaamassa mikroani, joka ei ole totellut minulta kuin on/off-nappia viime viikosta lähtien (aikaa tms. ei ole voinut asettaa). Hän painoi kerran YHTÄ nappia, ja mikro "heräsi"! Nyt toimii taas.
Joo hassua jne. mutta enpä jaksa nauraa. Paljon on mennyt rahaa vuosien mittaan elektroniikan korjailuun...mikä ihme tätä voisi aiheuttaa? Olen muuttanut, vaihtanut puhelinta ja liittymiä jne. eli ei selity pelkästään niihin liittyvillä jutuilla.
Kommentit (4)
Jos se olisi metafyysinen ilmiö osittain, kannattaa kokeilla alkoholin ja tupakan välttämistä, koska se voimistaa ilmiöitä. Tai sitten sähkölaitteissa itsessään syntyy jokin pieni ylilataus /sekoaminen /ylikuumeneminen, ihmisessäkin on omat kentät. Kummittelu?
Sama täällä. Olen rikkonut koko suvun ja tuttavieni sähkölaitteet. Samoin bussissa kaikkien puhelimet sököhtää..... Kamalaaaaaaa ja kauuuheeetaaaa