Mies kyykyssä yhdynnässä
Minulla oli hiljattain lyhyt seksisuhde miehen kanssa, jolla oli välillä tapana harrastaa seksiä kyykkyasennossa ollessani itse selinmakuulla. Eli lähetyssaarnaaja kyykyssä.
Musta se oli outoa. Ihan kuin oltais oltu jotain sammakoita. 😁 Tekeekö muut niin?
Kommentit (8)
Nyt tarvis kyllä selventävän kuvan, että tajuaisi missä kenenkin raajat on ja miten vielä olisi otollinen kulma kalulle työskennellä.
Päällä olo on aika rankkaa, jos edes puoli tuntia jatkaa, joten vaihtelu kuormittaa vähemmän lihaksia.
En kyllä lähärissä tuota tajua. Mutta toisinpäin se on kyllä nautinnollista laueta kyykkyasennossa. Voi olla vaan monelle aika haasteellinen asento. Anaaliseksissä toimii paremmin.
Minä en myöskään tajunnut mikä ihme on "lähetyssaarnaaja kyykkyasennossa"
Mahtaisiko olla joku Kamasutra variaatio lähäristä?
Miten tuo muka onnistuu, kerro nyt tarkemmin, kun ei monikaan tajua. Jos mies on kyykyssä niin penishän osoittaa ylöspäin.
No mies periaatteessa kuin slaavikyykyssä. Nainen normisti selällä jalat kohti kattoa.
Olen kokeillut tuota itsekin kun toivoin, että lihasten jännittäminen toisi kestoa kun asento muuttuu seksistä hieman kuntoilun suuntaan.
Ei. Se on oppinut tuommoset katsomalla jynkkyä.