Miehillä jatkuvasti loppuu mielenkiinto ja tunteet, ihmissuhteessa vallitsee aina yksipuolinen rakkaus/ihastus
Kerta toisensa jälkeen. Nyt olin jo niin nopea, että laitoin puolen vuoden kuluttua tapaamisesta välit kohteliaasti poikki. Ensi kerralla ymmärrän tehdä sen varmaan jo nopeammin. Erään ihmisen kanssa sekoilin neljä vuotta häntä niin kovasti rakastaen! Huh huh hulluutta. Kai sitä pikkuhiljaa oppii. Onko muita samanlaisia, jotka päätyvät usein ihmisuhteisiin (ei siis parisuhteisiin asti), joissa vain itsellä on tunteita toista kohtaan lopulta?
Kommentit (28)
Olisiko aika miettiä mikä MINUSSA on vikana? Eikä mikä muissa, neiti täydellisyys.
Mulla on vuodesta toiseen sama, mistä MINÄ jään paitsi?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika miettiä mikä MINUSSA on vikana? Eikä mikä muissa, neiti täydellisyys.
Mulla on vuodesta toiseen sama, mistä MINÄ jään paitsi?
Missä kohdassa aloittaja väitti olevansa täydellinen? Kai useimmat tästä ongelmasta kärsivät nimenomaan pähkäilee mikä itsessä on vikana, niin minä ainakin.
ja kenen vika se on, kun kukaan ei jaksa sinua pitkään katsella
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku avata, että millä perusteella tämä on miesvihaa?
Tällä palstalla miesvihaa on kaikki missä mainitaan sana "mies".
Jopa silloin, kun se mainitaan siinä yhteydessä että rakastaa miestä.
Toistat samanlaista kiintymyssuhdetta, joka sinulla oli vanhempiisi. He olivat etäisiä ja tunnet olosi kodikkaaksi silloin, kun tapaamasi mies on etäinen. Siksi suhteet ovat yksipuolisia.
Sama reikä alkaa kyllästyttää ja naiset eivät koskaan tee mitään parisuhteen eteen, nämä on todistettu jo niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet eivät todellakaan ole olleet parasta A-ryhmää, jos niin edes voidaan ihmisiä arvioida. Työttömiä osa, huonosti koulutettuja, viinaan meneviä. Älkää nyt jaksako vääntää. AP
Anteeksi vaan mutta kuka itseään arvostava nainen haluaisi tuollaisen viinaan menevän työttömän.
Opettele itsekunnioitusta ja itsesi rakastamista. Ja unohda rentut. Siinä on avain onneen.
Ei kannata välittää idiooteista palstamiehistä.