Nainen, kiihottaako BBC sinua?
Onko siinä vielä jotakin jännittävämpää ja kiihottavampaa kuin kookkaassa valkoisessa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
BBCltä tulee kyllä ihan hyviä ohjelmia toisinaan mutta vielä en ole niistä kiihottunut.
BBC tuottaa parhaat rikossarjat. Kiito BBC.
M +50
BBC sarjat ovat hyviä. Mutta en mä kyllä koskaan hirveän kiihottunut niistä ole ollut. Tai ehkä Benedict Cumberbatchistä BBC:n Sherlockissa.
N29
No ei. Lähinnä seuraan Sky Sportsia, mutta ei se varsinaisesti kiihota.
Onko tämä kookas valkoinen ehkä Gerard Depardieu?
Vierailija kirjoitti:
BBC sarjat ovat hyviä. Mutta en mä kyllä koskaan hirveän kiihottunut niistä ole ollut. Tai ehkä Benedict Cumberbatchistä BBC:n Sherlockissa.
N29
Oi totta! Sherlock on ihana. Mutta en siltikään voi sanoa kiihottuneeni, oli ihana toisella tavalla.
Jos nyt lähdetään siitä, ettei tässä tarkoiteta mitään telkkariin liittyvää, niin pitäis varmaan tietää mitä tuo kirjainyhdistelmä tarkoittaa. Ap lienee siitä itse kovin kiinnostunut.
Mitä tuo lyhenne tarkoittaa? Big beautiful cock?
En ymmärrä BBC hysteriaa. Tykkään kullin huivista, mustassa näkyvät huonommin. En oo saanut enkä tarvi bbc.
Tykkään katsella, kun iso ja paksu kulli soutaa vaimoni pillua ees ja taas. Kiihoittavaa ja vaimokin tykkää.
Muutaman kerran olen saanut isoa mustaa. Ei ole ollut kummoistakaan seksiä. Miehet olleet aika räpeltäjiä ja uskovat, että naiselle riittää, kun on iso muna. Että näin.
N49
BBCltä tulee kyllä ihan hyviä ohjelmia toisinaan mutta vielä en ole niistä kiihottunut.