Jos Lintilän höpinöitä puhelminen ns. kaappauksesta ei perata pohjamutia myöten niin puolet Suomen aikuisväestöstä luulee että puhelmia tuosta noin vain kaappaillaan
Ilmeisesti väite on niin tökerö että kaikki luulee että se on ilmiselvän tökerö. No, kuulin jo kun mummot läpättää että puhelimet pitää heivata kun niissä pyörii kaiken maailman hakkerit tuosta noin vaan.
Poliitikko ei saa heikentää yleistä turvallisuudentunnetta. Piste.
Kommentit (10)
Äitini luulee viikottain että juuri hänen puhelimensa on hakkeroitu. Jo ennen tätä Lintilän traagista kaappaustapausta.
Täältäkin häviää sitten kaikki persuhuutelijat
Vierailija kirjoitti:
Lintilä on huumorimies.
Mutta ei halua olla. (Julkisesti)
Tuo on niin noloa, jos tosiaan valehteli... En tiedä, mikä siinä on, mutta valehtelu on minusta yleensä paljon paljon nolompaa, kuin se itse moka. Menee kokonaan arvostus sitä ihmistä kohtaan, enkä ikinä äänestäisi valehtelijaa. Jos on antipatioita joitain kollegojaan kohtaan ja on jakanut jonkun toisen tekemiä meemejä, niin ei se minusta niin paha ole.
Boomerit repivät kohta kalsarinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin noloa, jos tosiaan valehteli... En tiedä, mikä siinä on, mutta valehtelu on minusta yleensä paljon paljon nolompaa, kuin se itse moka. Menee kokonaan arvostus sitä ihmistä kohtaan, enkä ikinä äänestäisi valehtelijaa. Jos on antipatioita joitain kollegojaan kohtaan ja on jakanut jonkun toisen tekemiä meemejä, niin ei se minusta niin paha ole.
Silti moni tulee äänestämään esim Marinia. Hän on valehdellut toistuvasti.
Jos, mitä se jos on ap? Keskusta demokratia puoluetta ei olla viellä politisoitu loppuun koska keskusta demokratia puolue oli, on ja tulee olemaan suoman voima jos et vastaa mikä se jos on? Olen maailman vihaisin orava ja haluan vastauksen tai muuten intiassa leikataan härän pää irti josta tulee 10 sokeaa hevosta ja ketjureaktio voi yltyä dramaattisemmaksi.
Te ette halua kuluttaa keskusta demokratia puoluetta loppuun!
Vaalikevät koittaa.