Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Kätilöopistolla rakenneultrassa?

Vierailija
25.08.2008 |

Miten ultraaja suhtautui sukupuolen selvittämiseen?

Itse olin siellä tänään, ja vähän jäi hölmistynyt olo koko toimituksesta. Olisin tällä kertaa halunnut tietää lapsen sukupuolen, mutta kätilö ei maininnut koko sukupuoliasiaa sanallakaan tutkimuksen aikana/sen jälkeen. En edes älynnyt kysyä asiaa ennen kuin kätilö sanoikin jo kiitos käynnistä ja näkemiin :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoisuudella perustelevat, kun kaikille ei kuitenkaan pysty kertomaan niin ei kerrota kenellekään.

Vierailija
2/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin kans, että sukupuolesta ei vihjata suuntaan eikä toiseen. Sanottiin tohkeissamme, että me ei sitten haluta tietää, niin se oli vaan että no en olisi kyllä kertonutkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertonut kätilö sukupuolta pyynnöstä huolimatta.

Vierailija
4/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt viimeisellä kerralla kätilö kertoi sukupuolen vaikka seinällä luki että eivät kerro sukupuolta :O

Vierailija
5/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin selvästi näkyvissä että ei ollut mahdollisuutta erehtyä. Kätilö itse kysyi haluanko tietää. Edellisen lapsen kanssa eivät kertoneet, johtuisikohan siitä että eivät sitä nähneet varmasti.

Vierailija
6/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin joulukuussa 2007, ja kyllä meille näytettiin lapsen sukupuoli. Kysyin siinä ultrauksen lopuksi, että "niin, tehän ette kerro sitä sukupuolta", ja ultraava kätilö sanoi, että itse asiassa kyllä he kertoo, että käytäntö on HUSin alueella muuttunu tn puoli vuotta sitten (eli nyt siis n. vuosi sitten). Eivät siis suoraan kerro vanhemmille että kumpi on tulossa, vaan näyttävät ultralla ja kertovat myös mitä näkevät. Jos eivät saa hyvää kuvakulmaa, eivät kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi