Lintilä lähetti meemin vahingossa väärään ryhmään?
Ei se olisi niin noloa ollut, sellaista sattuu. Mutta valehtelu on noloa ja jopa tuhoisaa ministeriasemassa.
Kommentit (36)
Mikan puhelimeen tarttui muka virus Afrikan reissulla. Miksi luulen, että se virus taisi tarttua jonnekin muualle kuin luuriin...
Miten tämä paljastui? Omaan ryhmäänsä lähetti. Kuka oli juudas?
Jos totta nii on tyhmästi tehty. Kaikki hokee tästä, mua kiinnostaa kuka on vuotanut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä paljastui? Omaan ryhmäänsä lähetti. Kuka oli juudas?
Kepu pettää aina, myös oman puolueen sisällä
Vierailija kirjoitti:
Mikan puhelimeen tarttui muka virus Afrikan reissulla. Miksi luulen, että se virus taisi tarttua jonnekin muualle kuin luuriin...
Olen pitänyt Lintilää ok tyyppinä, mutta nyt.... Työpuhelin mukana Afrikassa, WA työpuhelimessa, ja tällaisen meemin lähetys. Mokaako ministerit omasta syystä vai eikö tietoturva ole ajantasalla siellä kenelläkään...
Lintilä laittoi meemin varmaan ministerien WA-ryhmään, kun piti mennä Kepu-ryhmään. No, yllättävää kyllä, Sanna ei tainnut meemistä tykätä.
Hemmetin hyvä "pilapiirros". Parempi kuin yleensä Suomessa, vieläpä huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lintilä laittoi meemin varmaan ministerien WA-ryhmään, kun piti mennä Kepu-ryhmään. No, yllättävää kyllä, Sanna ei tainnut meemistä tykätä.
Lähetti viestin ja sai kuulla mediasta. Varmaa meni viinit väärää kurkkuu
Onko Lintilä yksi niistä mieskansanedustajista, joiden aikoinaan väitettiin häiriköineen naiskansanedustajia?
Vierailija kirjoitti:
Onko Lintilä yksi niistä mieskansanedustajista, joiden aikoinaan väitettiin häiriköineen naiskansanedustajia?
Taisi olla jotain sinne viittaavaa HS:ssa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Sanna tykkäsi Olavista kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin hyvä "pilapiirros". Parempi kuin yleensä Suomessa, vieläpä huomattavasti.
Todellakin, nauroin katketakseni kylttejä heiluttelevia pellejä.
Tämä on jännä tapaus koska keskustan johto määräsi ettei saa mitenkään kesäisiä jauhobileitä kommentoida. Nyt on ohjeet jo unohtuneet.
Hmmh. Onko kepulaisissa sittenkin vielä jotain omaa munaa jäljellä? Ei olisikaan täysin alistuttu vihervasureiden akkavaltaan?