Kuulen silmieni liikkeiden äänet
Onko tämä ihan normaalia? Jos vien katseen puolelta toiselle, kuulen pääni sisällä äänen silmieni liikkeestä. En ole varma, kuuluuko se aina. Olen kiinnittänyt siihen huomiota muutaman kerran viimeisen puolen vuoden aikana. Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?
Kommentit (4)
Oletko stressaantunut? Mulla oli joskus kovasti stressiä ja ahdistusta. Kuulin makuuasennossa kaulavaltimon sykkeen tahtiin viuhuvaa ääntä korvassa. Joskus ahdistuksen ollessa pahimmillaan kuulin jopa pureskelun ja nielaisun äänet ärsyttävän selvästi.
En koe olevani mitenkään erityisen stressaantunut. On ollut vaikeampiakin elämänvaiheita. Korvat ovat kyllä olleet vähän oudot ja tukkoiset. Ehkä tämä liittyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko stressaantunut? Mulla oli joskus kovasti stressiä ja ahdistusta. Kuulin makuuasennossa kaulavaltimon sykkeen tahtiin viuhuvaa ääntä korvassa. Joskus ahdistuksen ollessa pahimmillaan kuulin jopa pureskelun ja nielaisun äänet ärsyttävän selvästi.
Kerro lisää silmistäsi. Millaiset äänet niistä kuuluu? Onko viime aikoina tapahtunut jotain muuta outoa tai poikkeavaa?
Kuulen maailman akselin jyrinän.