Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulen silmieni liikkeiden äänet

Vierailija
11.02.2023 |

Onko tämä ihan normaalia? Jos vien katseen puolelta toiselle, kuulen pääni sisällä äänen silmieni liikkeestä. En ole varma, kuuluuko se aina. Olen kiinnittänyt siihen huomiota muutaman kerran viimeisen puolen vuoden aikana. Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen maailman akselin jyrinän.

Vierailija
2/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut? Mulla oli joskus kovasti stressiä ja ahdistusta. Kuulin makuuasennossa kaulavaltimon sykkeen tahtiin viuhuvaa ääntä korvassa. Joskus ahdistuksen ollessa pahimmillaan kuulin jopa pureskelun ja nielaisun äänet ärsyttävän selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani mitenkään erityisen stressaantunut. On ollut vaikeampiakin elämänvaiheita. Korvat ovat kyllä olleet vähän oudot ja tukkoiset. Ehkä tämä liittyy siihen.

Vierailija kirjoitti:

Oletko stressaantunut? Mulla oli joskus kovasti stressiä ja ahdistusta. Kuulin makuuasennossa kaulavaltimon sykkeen tahtiin viuhuvaa ääntä korvassa. Joskus ahdistuksen ollessa pahimmillaan kuulin jopa pureskelun ja nielaisun äänet ärsyttävän selvästi.

Vierailija
4/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää silmistäsi. Millaiset äänet niistä kuuluu? Onko viime aikoina tapahtunut jotain muuta outoa tai poikkeavaa?