Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä päin Suomea meren tai järven jäällä on turvallista?

Vierailija
11.02.2023 |

Tai aika turvallista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Kilpisjärvellä, siellä näyttää olevan 65 cm jäätä.

Vierailija
2/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä Pohjois-Karjalassa on jopa luistinrata ja latu jäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä jäälle. Talvet eivät ole alkuunkaan sellaisia kuin aiemmin. Tänä talvena on tapahtunut romahdus ilmastossa, olen seurannut luontoa niin  kauan.

On ihmisiä, jotka eivät usko ilmastonmuutokseen. Kyllä se ihan totta on. Syistä voi tietenkin olla montaa mieltä.

Ehkä ne jotka eivät usko ilmastonmuutokseen, eivät tarkkaile luontoa, ovat luonnosta vieraantuneita tms.

Vierailija
4/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä jäälle. Talvet eivät ole alkuunkaan sellaisia kuin aiemmin. Tänä talvena on tapahtunut romahdus ilmastossa, olen seurannut luontoa niin  kauan.

On ihmisiä, jotka eivät usko ilmastonmuutokseen. Kyllä se ihan totta on. Syistä voi tietenkin olla montaa mieltä.

Ehkä ne jotka eivät usko ilmastonmuutokseen, eivät tarkkaile luontoa, ovat luonnosta vieraantuneita tms.

Sata vuotta sitten taivasteltiin myös lämpimiä talvia ja muisteltiin miten talvet oli ennenvanhaan kylmiä.

Vierailija
5/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata vuotta sitten taivasteltiin myös lämpimiä talvia ja muisteltiin miten talvet oli ennenvanhaan kylmiä.

Wanha kansa nyt on kautta historian mytologisoinut entisaikojen kovaa elämää ja pitänyt nykyajan nuorisoa vellihousuina. Todennäköisesti Joosefkin kertoi Jeesukselle, että silloin, kun hän oli nuori heidän piti naulata itse itsensä ristille joka aamu ennen kouluun menoa, jonne hiihdettiin kesät talvet ylämäkeen hiekka-aavikkoa pitkin. 

Nyt tilanne on kuitenkin aika erilainen, koska on kiistatonta mittausdataa talvien lämpenemisestä.Se ei ole vain vanhojen huru-ukkojen höpinää. 

Vierailija
6/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanha kansa nyt on kautta historian mytologisoinut entisaikojen kovaa elämää ja pitänyt nykyajan nuorisoa vellihousuina. Todennäköisesti Joosefkin kertoi Jeesukselle, että silloin, kun hän oli nuori heidän piti naulata itse itsensä ristille joka aamu ennen kouluun menoa, jonne hiihdettiin kesät talvet ylämäkeen hiekka-aavikkoa pitkin. 

Nyt tilanne on kuitenkin aika erilainen, koska on kiistatonta mittausdataa talvien lämpenemisestä.Se ei ole vain vanhojen huru-ukkojen höpinää. 

Ihan sen ajan lehdissä kirjoitettiin nykyajan lämpimistä ja lumettomista talvista.